  • 1. Data: 2003-08-21 22:43:41
    Temat: Dylemat prawny - Prawa autorskie a zrzuty ekranu
    Od: "Andrzej \"LLothar\" Tunkiel" <l...@N...poczta.onet.pl>

    Witam

    Ostatnio zajalem sie produkcja kubkow i koszulek z nadrukiem.
    Spedzilem nad Google pol godziny i nie znalazlem satysfakcjonujacego
    rozwiazania mego problemu.

    Czy jesli uzyje zrzut ekranu na kubku - dajmy na to z gry Half Life 2.
    Skadruje go i dam informacje, skad pochodzi, czy bedzie to łamaniem
    prawa? Spotykalem sie z glosami, ze tak. Spotkalem sie takze z ludzmi
    majacymi przeciwne zdanie. Jak to wiec w koncu jest? Nie wierze, zeby
    np. czasopisma przed wydrukowaniem kazdego zrzutu ekranu pytaly o zgode
    na to. Ba, wiem, ze tego nie robia, gdyz mialem okazje wspolpracowac z
    jednym z nich.

    Bede bardzo wdzieczny za pomoc.

    pozdrawiam

    Andrzej Tunkiel

  • 2. Data: 2003-08-22 15:55:09
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > Czy jesli uzyje zrzut ekranu na kubku - dajmy na to z gry Half Life 2.
    > Skadruje go i dam informacje, skad pochodzi, czy bedzie to łamaniem
    > prawa? Spotykalem sie z glosami, ze tak. Spotkalem sie takze z ludzmi

    Napisz maila do producenta gry z pytaniem, na pewno sie zgodzi i problem
    bedzie z glowy :)

    pozdrawiam
    Merlin

    --