  • 101. Data: 2020-12-16 21:24:22
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-16 o 11:30, Shrek pisze:

    > O tym jak mi karetki do teściowej nie chcieli przysłać też pisałem - sam
    > dyrektor meditransa odpisał że nie mają nic do zarzucenia dyspozytorce i
    > prawidłowo oceniła sytuację - mimo że napisałem, że po transporcie na
    > sor i załatwieniu sprawy (noga w gips) zdecydowanie odmówili możliwości
    > powrotu pacjentki prywatnym autem ze względu na możliwość urazów
    > wtórnych. Już w gipsie. A ta idiotka kazała mi znosić babkę po schodach
    > samodzielnie i się rozłączyła odmawiając ponania nazwiska lub numeru.

    Mnie przy wypisie do domu i zdjęciu gipsu na Stępińskiej obiecali, że
    karetka zawiezie mnie do domu. Potem okazalo się, że mnie oszukali i
    musiałam wezwać taksówkę.
    Nie wiedziałam, że jeszcze nie będę mogła stąpnąć na tę nogę, bo ból
    straszny. na dodatek noga wysmarowana czymś czerwonym (może taki kolor
    jodyny) Nie pomyślalam o tym, żeby ktoś z rodziny po mnie przyjechał.
    Wszyscy byli w pracy.
    Taksówkarz zaniósł mnie na rękach pod drzwi mieszkania i nawet grosza
    więcej za to nie wziął.

    --
    animka

  • 102. Data: 2020-12-16 22:04:00
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-16 o 18:47, J.F. pisze:
    > A ochrona willi Kaczynskiego jest jak najbardziej zgodna z prawem.
    > Jak kazdej innej willi, ale inne nie sa zagrozone :-)

    Czy słyszałeś o tym, żeby tak ochraniano willę poczciwego Jaruzelskiego?

    --
    animka

  • 103. Data: 2020-12-16 22:26:15
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2020 o 20:50 Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:

    > Ty to w czepku urodzony i wygrałeś.

    Nie grałem, tom niczego nie wygrał.

    Ale tobie szczerze współczuję, choć pewnie nie jesteś niczego świadoma.

    --
    Trefniś

  • 104. Data: 2020-12-16 23:15:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-16 o 22:26, Trefniś pisze:

    > Nie grałem, tom niczego nie wygrał.
    >
    > Ale tobie szczerze współczuję, choć pewnie nie jesteś niczego świadoma.

    Świadoma jestem tego co widzę.

    --
    animka

  • 105. Data: 2020-12-17 00:00:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2020 o 16:36, J.F. pisze:

    > Jak nie widzial, to nie musi papieru pisac.

    A jak widział, to ma kusona od pisania "uprzejmie informuje, że po
    dogłębnej i rzetelnej analizie przedtawionych materiałów stwierdzono,
    żeby obywatel się odpierdolił od organu". Naprawdę sądzisz, że ktoś
    analizuje takie popierdółki?

    > Chyba, ze pojdziesz za ciosem, i zaczniesz sie domagac wynikow tych
    > ustalen.

    Chuja tam... Masz cytata "W przypadku gdy skarga, w wyniku jej
    rozpatrzenia została uznana za bezzasadną i jej bezzasadność wykazano w
    odpowiedzi na skargę, a skarżący ponowił skargę bez wskazania nowych
    okoliczności - organ może podtrzymać swoje poprzednie stanowisko - bez
    zawiadamiania skarżącego." W skrócie - niech obywatel spierdala na
    drzewo. Komendant podpisał, że wszystko ok, to spierdalaj.

    > No wlasnie - byli skupieniu na predkosci, to nie zwrocili uwagi na
    > wyprzedzanie.
    > Ludzkie.

    Strasznie cienkie te kulsony... Dwóch nie potrafi się skupić na więcej
    niż jednej czynności, sześciesięcioletni czarzasty niechcący wysyła
    kulsona na l4, inny tak się przestraszył okazania legimki przez kobietę,
    że aż się ze strachu mu ręka na dozowniku gazu zacisnęła. Skoro takie to
    słabe i fizycznie i na umyśle, to może należy wypierdolić i zatrudnić
    fachowców? Bo jak widać problem nie dotyczy poszczególnych
    funkcjonariuszy a kulsonatorium w ogólności... W gruzji się ponoć udało.
    Choć nie - po przemyśleniu - zatrudnia tam swoich pisich i jeszcze
    zatęsknimy za funkcjonariuszami co prawda specjalnej troski, ale nie
    partyjnym aktywem...

    > Jak do czegos dojdzie w drodze do szpitala, to jest szansa ze sie
    > objawi, zauwaza szybko i wylecza.

    Tak - kość bokiem na przykład. Od tego jest pogotowie, żeby połamańców
    wozić - koniec tematu.

    > Poza tym fotel w niskim sedanie przeszkadza

    Nawet starsza osoba ma czasem problem. Ze złamaną nogą?

    > ... a jak ja wniesli do
    > mieszkania ?

    Tak samo jak znieśli - na "krzesełku" zapewne.

    > Czyli podejrzenie zaledwie.

    A to przepraszam. Rozumiem, że pogotowie jeździ tylko do zdiagnozowanych
    przez prawilnego lekarza?

    > Dyspozytorka miala widac swoje podejrzenia, a jak bledne ... nic sie nie
    > stalo, to nie ma przestepstwa :)

    Ta baba nie powinna pracować jako dyspozytorka. Przy trzech objawach -
    spuchła jak bania, zsiniała i napierdala to nie trzeba być housem, żeby
    wiedzieć że interwencji wymaga.

    > No ale z drugiej strony - jest jak jest.

    Bo partia nie zatrudnia ekspertów. Jak zatrudniali ekspertów to ci nie
    chcieli realizować ich programu.

    --
    Shrek

  • 106. Data: 2020-12-17 00:04:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na jakiej podstawie ktoś twierdzi, ze gwiazdki z tym zdarzeniem mają
    > jakikolwiek związek.

    Podobnie jak z babką co ją chcieli spisać za ośmiopak srajtaśmy - akurat
    osiem;)

    Robert - przestań się mazać. Pozwoliliście zrobić z siebie kulsonów i
    aportujecie jak naczelnik każe, to czego się potem dziwicie że was
    ludzie taktują jak milicjantów za komuny?

    --
    Shrek

  • 107. Data: 2020-12-17 00:15:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2020 o 16:36, J.F. pisze:

    > Chyba, ze pojdziesz za ciosem, i zaczniesz sie domagac wynikow tych
    > ustalen.
    > Z grozba oskarzenia komendanta :-)

    Dobra - odpowiem przykładem. Kulson złamał rękę julce, bbo zamiast
    siedziećw domu na jakieś zgromadzenia jej się zachciało. Być może czegoś
    nie wiemy - może rzeczywiście mu pazurami chciała oczy wydrapać?
    Postępowanie się toczy ponoć. Ale wyniki tego postępowania zna już poseł
    kowalski (czy jak tam temu co miał sepuku popełnić), jeszcze jakaś
    gnida, której nie pomnę i sam wiceminister od policji... Dalej myślisz,
    że komendant się boi randomowego obywatela. Niech się obywatel cieszy że
    ręki nie złamał..

    --
    Shrek

  • 108. Data: 2020-12-17 16:02:38
    Od: Kviat

    > Wyobraź sobie, że przewiduje. nie da się ustalić, czy wjechał na
    > czerwonym, czy nie,

    I po co brniesz?
    Dobrze wiesz, że policjant mandaty możne wlepiać nawet wtedy, gdy nie da
    się ustalić. Gdyby było tak jak piszesz, to można by było bezkarnie
    rozrabiać wszędzie tam, gdzie nie ma kamer.

    Kolejny raz wrzuciłeś głupotę i dobrze o tym wiesz.

    "Nie da się ustalić", to zupełnie coś innego niż "policjant nie ma
    pewności (pomimo tego, że widział na własne oczy...)".

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 109. Data: 2020-12-17 16:30:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.12.2020 o 16:02, Kviat pisze:
    > I po co brniesz? Dobrze wiesz, że policjant mandaty możne wlepiać
    > nawet wtedy, gdy nie da się ustalić.

    Ton Ty wiesz, a mnie za chwilę chcesz zmusić, bym jeszcze Ci wyjaśnił,
    zemu Ty masz takie idiotyczne pomysły.

    --
    Robert Tomasik

  • 110. Data: 2020-12-17 17:23:30
    Od: Kviat

    W dniu 16.12.2020 o 18:47, J.F. pisze:

    > No tak napisano.

    Ale był, czy nie?

    > A twoje "No to chyba dobrze, że go kontrolowali" jak rozumiem odnosilo
    > sie do sytuacji, gdyby to byl antysemita.

    Każdy, kto nie spał na lekcjach historii, rozumie oczywistości bez
    konieczności tłumaczenia i wielokrotnego powtarzania w kółko tego samego.

    > A co wiesz ?

    Że zadałeś pytanie "To dobrze policja zrobila z tym "antysemita" czy
    zle?", ale nie napisałeś, czy to był antysemita, czy nie był.

    > Bo skoro "obecnej milicji sie pokrecily priorytety", to chcialbym
    > wiedziec, czy takie szesciokrotne kontrolowanie antysemity jest dobre
    > czy zle ... Twoim zdaniem oczywiscie.

    A twoim?
    Czy twoim zdaniem woda jest mokra? Bo moim zdaniem jest mokra.

    Dlaczego dorosłym ludziom, którzy chodzili do szkoły, potrafią czytać i
    pisać, trzeba tłumaczyć takie oczywistości? Niepojęte...

    > No tak mowia. W telewizji.

    No ale są faszystkami, czy nie są?

    > A przeciez blyskawica to symbol Hitlerjugend. A nawet SS :-)

    I bogów grzmotu i skrzynki z prądem.
    Rzeczywiście, bardzo zabawne.

    > Ale przeciez to jest nielegalne zgromadzenie, a premier zakazal
    > zgromadzen - wystarczy ?

    Nie, to nie jest nielegalne zgromadzenie.

    I teraz nie wiem... celowo kłamiesz, że to jest nielegalne zgromadzenie,
    żeby się bez sensu podroczyć i bez sensu ciągnąć dyskusję o sprawach
    oczywistych, czy faktycznie myślałeś, że nielegalne... (co specjalnie by
    mnie nie zdziwiło widząc od dłuższego czasu jakie pytania zadajesz)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr