eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zmusić klienta do odbioru sprzętu › Jak zmusić klienta do odbioru sprzętu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: RBprv <r...@U...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak zmusić klienta do odbioru sprzętu
    Date: Fri, 06 Aug 2004 10:28:59 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 7
    Message-ID: <cevfkn$j2s$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: gprs6.idea.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1091781081 19548 217.116.100.252 (6 Aug 2004 08:31:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Aug 2004 08:31:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.6) Gecko/20040113
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:231716
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak można zmusić klienta do odbioru sprzętu który zostawił do naprawy.
    Okazało się że koszt naprawy przekracza wartość sprzętu i klient jak
    usłyszał telefonicznie koszt nie pojawia się i nie dzwoni już od 4
    miesięcy. Niektórzy piszą na pokwitowaniu przyjęcia że po trzech
    miesiącach sprzęt nieodebrany przepada, ja tego nie stosuje. Mam pytanie
    czy można to traktować jako porzucenie sprzętu i czy mogę go np
    wyrzucić. Jakie przepisy to regulują?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1