eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zablokowac budowe elektrowni wodnej w mojej okolicy ? prosze o wskazówkiJak zablokowac budowe elektrowni wodnej w mojej okolicy ? prosze o wskazówki
    From: "jan" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak zablokowac budowe elektrowni wodnej w mojej okolicy ? prosze o
    wskazówki
    Date: Sun, 6 Apr 2008 21:19:07 +0200

    Witam

    W pobliżu mojego domu chcą wybudować elektrownie wodną na Dunajcu , co
    zrobic
    aby taką budowę zablokować, jakie pisma i gdzie się kieruje w takim wypadku
    ?
    nadzór budowlany ? organizacje ekologiczne ?

    Nie chodzi o to ze jestem nawiedzonym ekologiem ale :

    - mam super fajny dom a teraz bedzie tu huk elektrowni,
    - wyginą wymrą bobry których teraz jest tu bardzo duzo,
    - wyginą ryby (przykłady ze szwecji)
    - bedzie nam zalewac łaki w miedzywalu (obszar miedzy wałami
    przeciwpodziowymi),
    - istnieje możliwość ze przyszłości w wypadku jakiejś powodzi zaleje woda
    okoliczne wioski
    bo spiętrzenie wody ma być na poziomie 3,5 metra ,
    tych łąk nie chce nikt ubezpieczać a ubezpieczenie domu przy rzece jest
    droższe,

    Gdzie możemy kierować swoje wnioski pisma itd, aby ta inwestycja nie doszła
    do skutku

    serdecznie dziekuje

    Krzysiek
    gg 14 987 97