eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zablokowac budowe elektrowni wodnej w mojej okolicy ? prosze o wskazówkiRe: Jak zablokowac budowe elektrowni wodnej w mojej okolicy ? prosze o wskazówki
  • Data: 2008-04-06 19:50:48
    Temat: Re: Jak zablokowac budowe elektrowni wodnej w mojej okolicy ? prosze o wskazówki
    Od: "|<onrad" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    jan pisze:
    > Nie chodzi o to ze jestem nawiedzonym ekologiem ale :

    no wlasnie chyba jestes...

    > - mam super fajny dom a teraz bedzie tu huk elektrowni,

    przejdz sie pod jakas elektrownie wodną :) fakt, zauwazysz huk (jesli
    mowa o elektorwni na miare juz istniejacej na dunajcu kolo czorsztyna,
    ale pewnie kolo Ciebie buduja MEW) ale odejdz na 100 metrow. jesli
    powiesz ze nadal slyszysz, to klamiesz. przy MEW nie slychac juz na 10
    metrow

    > - wyginą wymrą bobry których teraz jest tu bardzo duzo,

    bzdura totalna :) bobry kochaja wszelkie sztuczne spietrzenia. uwierz bo
    akurat z 3 lata na studiach sie bobrami interesowalem

    brak sztucznego spietrzenia przy obecnosci borbow to na bank wyciety las
    wkrotce i wlasnie zalane łąki

    > - wyginą ryby (przykłady ze szwecji)

    o tym nic nie wiem

    ?

    > - istnieje możliwość ze przyszłości w wypadku jakiejś powodzi zaleje woda
    > okoliczne wioski

    bzdura. wiesz po co sie buduje spietrzenia na rzekach? wlasnie aby w
    razie przewidywanej powodzi, zmniejszyc jej skutki dopelniajac lub
    oprozniajac zbiornik

    > bo spiętrzenie wody ma być na poziomie 3,5 metra ,

    i? czarna hancza ma ponad 100metrow i nie slyszalem o planach jej osuszania

    podsumowując: ochłon i przemysl to jeszcze raz. bo na razie jestes dla
    mie kolejnym czlowiekiem ktory sie boi nieznanego, tylko dlatego ze go
    nie zna i ma o tym blade pojecie, co udowadniasz swoimi wypunktowanymi
    argumentami

    > Gdzie możemy kierować swoje wnioski pisma itd, aby ta inwestycja nie doszła
    > do skutku

    zglos sie do telewizji ;) kolejny raz chetnie sie posmieje z
    pseudo-naukowych argumentow "ekologow" :)

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';