eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zablokowac budowe elektrowni wodnej w mojej okolicy ? prosze o wskazówki › Re: Jak zablokowac budowe elektrowni wodnej w mojej okolicy ? prosze o wskazówki
  • Data: 2008-04-06 19:59:05
    Temat: Re: Jak zablokowac budowe elektrowni wodnej w mojej okolicy ? prosze o wskazówki
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jan pisze:
    > Gdzie możemy kierować swoje wnioski pisma itd, aby ta inwestycja nie doszła
    > do skutku

    Nigdzie. Nie jestes strona postepowania o udzielenie pozwolenia na
    budowe ww. inwestycji w rozumieniu prawa budowlanego, wiec mozesz sobie
    pisac do organu udzielajacego pozwolenie na budowe (starosta/wojewoda)
    lub tez do organow nadzoru budowlanego (pinb/winb - tutaj to dopiero jak
    rusza roboty budowlane) ale nic to nie da.

    --
    Mithos