  • Data: 2005-04-19 10:30:30
    Temat: Jak uzyskać odszkodowanie za zalaną podłogę
    Od: "ejko" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieszkanie nowe i w czasie wykańczania kolanko puściło i zalało mi parkiet, ,
    następnie zerwanie parkietu oraz wymiana, mam fakturę i chce odzyskać kase od
    developera Mostostal Development, a ci rzucili mi jakieś nędze 1,5 tys zł,
    fakture mam na dużo więcej bo koszt zerwania zakupu i położenia parkietu +
    wylewka , co mam z nimi zrobić, iść do sądu ?? ile to trwa i skąd jakiś sensowny
    prawnik , czy koszty przy wygranym procesie ponosi developer ? Już rok
    do nich dzwonię i wysyłam papierki i ciągle kogoś nie ma ciągle cośnie tak ,
    już mnie krew zalewa i ostatnio oni podtrzymują swoją decyzję ze tylko 1,5 tys
    zł moga mi zwrócić jako odszkodowanie