  • 11. Data: 2009-06-24 11:11:12
    Temat: Re: Jak się pozbyć pijaka z mieszkania?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 23 czerwiec 2009 19:26
    (autor castrol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4a411061$1@news.home.net.pl>):

    > Nie, sa malzenstwem i on ma prawo w jej mieszkaniu mieszkac.

    No ale rozwód musi być dwustronny. A jak on nie zechce się rozwieźć?

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2009-06-24 11:23:44
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 13:11:12 +0200, Tristan napisał(a):

    > No ale rozwód musi być dwustronny.

    ??

    > A jak on nie zechce się rozwieźć?

    Phiii.
    Brak racjonalnego podtrzymywania tego związku, brak interesu społecznego
    itd. - decyzję (wyrok) wydaje Sąd a nie strona powodowa czy pozwana.

  • 13. Data: 2009-06-24 11:41:48
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 23 Jun 2009 11:50:24 +0200, Maverick napisał(a):

    > PS. "Kilka" przypadkow w PL juz jest, ze maz skazany za pobicie zony,

    Stereotyp.
    Przeczytaj artykuł >>Ratunku, kobieta mnie bije! - ,,Męskie bokserki"<<
    (26/2009 z dn. 25-06-2009r. NIE) a zobaczysz że przemoc w rodzinie czy
    związku nie dotyczy tylko facetów, ale w dużej i większej części bijącymi
    są ... tak - kobiety!!

  • 14. Data: 2009-06-24 11:58:56
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 24 czerwiec 2009 13:23
    (autor Herald
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1feyujtb8qi69.6cvgzjxlpc1o$.dlg@40tude.net>):

    > ??

    No sąsiadka ostatnio odmawia rozwodu swojemu mężowi, bo nie chce, żeby on se
    poślubił nową babę. Separację se ustalili, on już rok nie mieszka tu albo z
    dwa nawet (ale ten czas zapierdala), ale ona mu rozwodu dać nie chce na
    złość.

    --
    Tristan

  • 15. Data: 2009-06-24 12:00:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 23 czerwiec 2009 10:59
    (autor Herald
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@4...net>):

    > Na pierwszy rzut oka to w tym układzie jej majątek odrębny.
    > Z nimi?

    Jest jeszcze dziecko, ale grubo pełnoletnie, więc nie rzutuje. Mieszka z
    nimi tylko, bo studiuje.

    > Od kiedy są dopuszczalne małżeństwa homoseksualne?

    Prawnie Ona jest kobietą, a On mężczyzną. Biologicznie nie sprawdzałem.

    --
    Tristan

  • 16. Data: 2009-06-24 12:02:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 czerwiec 2009 22:28
    (autor r...@m...com
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <5...@n...onet.pl>):

    > Nagrać kamerą wideo te sceny wygrażaniem siekierą, zapisać na CD i dać
    > jako załącznik przy złożeniu na Policji zawiadomienia o popełnieniu
    > przestępstwa.

    One są słowne i rzucane półgębkiem. Niby nic na razie, ale nie o groźby
    chodzi. Ona ma mieszkanie, on mieszka darmo. I ona go tam nie chce.
    Nawet jakby był łagodnym barankiem, musi chcieć?

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2009-06-24 12:03:37
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Herald wrote:

> [...]
    > (26/2009 z dn. 25-06-2009r. NIE) a zobaczysz że przemoc w rodzinie czy
    > związku nie dotyczy tylko facetów, ale w dużej i większej części bijącymi

    Nie mowie ze nie - sam raz oberwalem od zony (oczywiscie przypadkiem,
    ale za to drzwiami... ) ;)

  • 18. Data: 2009-06-24 12:16:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > (26/2009 z dn. 25-06-2009r. NIE) a zobaczysz że przemoc w rodzinie czy
    > związku nie dotyczy tylko facetów, ale w dużej i większej części bijącymi

    Zacznijmy od tego, ze przemoc i znęcanie się, to nie tylko bicie. Może mieć
    wiele odmian jak najbardziej dostępnych dla kobiet.

  • 19. Data: 2009-06-24 13:23:49
    Od: r...@m...com

    > Witam,
    >
    > jest sobie mieszkanie własnościowe, otrzymane w spadku przez Oną. Na akcie
    > notarialnym jest tylko Ona. On mieszka z nimi od lat. Pije, wygraża
    > rodzinie siekierą. Na razie nic nie zrobił fizycznego, ale się boją.
    > Chcieli by go jakoś wyeksmitować bezboleśnie. One są małżeństwem.
    >
    > Jest jakiś sposób?

    Podczas nieobecności pijaka wymienić zamki.

  • 20. Data: 2009-06-24 13:33:18
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Lepiej schować siekierę.
    JaC