  • 1. Data: 2009-06-22 13:52:08
    Temat: Sąd Grodzki - zapytanie
    Od: "Anna" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    sprawa przeciwko osobie znęcającej się nad rodziną została przekazana z
    prokuratury do sądu grodzkiego. Zostałam zawiadomiona o mającym się odbyć
    posiedzeniu sadu w tej sprawie. Nie jest to wezwanie do stawienia się -
    tylko informacja.

    Czy powinnam się zgłosić na to posiedzenie/ czy jest to wskazane/, czy jest
    to w formie "zamkniętej", i o wyniku, czy sprawa zostanie wszczęta - będę
    powiadomiona ?
    Zgłosiłam się jako oskarzyciel posiłkowy.

    Proszę o wypowiedzi.

  • 2. Data: 2009-06-23 21:10:11
    Temat: Re: Sąd Grodzki - zapytanie
    Od: kam <...@...pl>

    Anna pisze:
    > sprawa przeciwko osobie znęcającej się nad rodziną została przekazana z
    > prokuratury do sądu grodzkiego. Zostałam zawiadomiona o mającym się odbyć
    > posiedzeniu sadu w tej sprawie.

    a w jakiej konkretnie sprawie ma odbyć się to posiedzenie?
    nie ma przypadkiem w akcie oskarżenia wniosku o skazanie bez
    przeprowadzania rozprawy?

> [...]
    > powiadomiona ?
    > Zgłosiłam się jako oskarzyciel posiłkowy.

    skoro chcesz być osk.posiłkowym to idź, bo nawet jak dostaniesz
    informację, to może zdarzyć się, że będzie za późno na odwołanie

    KG

  • 3. Data: 2009-06-24 17:14:45
    Od: " Anna" <m...@g...pl>

    kam <...@...pl> napisał(a):

    > a w jakiej konkretnie sprawie ma odbyć się to posiedzenie?
    > nie ma przypadkiem w akcie oskarżenia wniosku o skazanie bez
    > przeprowadzania rozprawy?
    Witam,
    prokuratura odrzuciła zażalenie, stąd sprawa trafiła do sądu grodzkiego. A
    policja miała śledztwo w nosie, podanych z nazwiska świadków nie
    przesłuchała nawet...

    > skoro chcesz być osk.posiłkowym to idź, bo nawet jak dostaniesz
    > informację, to może zdarzyć się, że będzie za późno na odwołanie

    Chyba wysyłają to poleconym, i jest jakiś czas na reakcję ?
    Nie wiem, czy mogę też przyjść z dzieckiem 8 lat, bo sprawa jest rano, a
    teraz są wakacje. Dziecko było świadkiem tego wszystkiego, nikt go nie
    przesłuchiwał w etj sprawie.

    Dla policji "to nie świadek" ... ???
    pozdr