  • Data: 2005-06-24 06:38:51
    Temat: Jak nie odpowiadać za dlugi męża
    Od: "MariolaK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Wcześniej pisałam o problemach mojej siostry z jej mężem. Ma duże zadłużenie
    w ZUS-ie i nieodpowiedzialny, nie martwi się nawet jak to spłacić.
    Proponowałam mu aby może pożyczyć i spłacić to a on nie chce nawet o tym
    rozmawiać.
    Mam już dosyć.
    Co mam zrobić abym ja i nasze dzieci nie musieli odpowiadac za jego długi.
    Nachodzi nas już komornik i ogląda nasz marny dobytek, który mamy głównie z
    mojej pensji bo mąż rzadko dokładał się do życia.
    Mieszkamy w wynajmowanym domku. A nasz dorobek to głównie kuchenka gazowa,
    lodówka, dvd,meble pokojowe, komputer dzieciaków, meble kuchenne jeszcze
    spłacane przez 10mies, samochód golf I
    Poradźcie mi co mam zrobić żeby nie czepiali się tego co mam i nie musiała
    odpowiadać za jego lekkomyślność i nieodpowiedzialność
    Dziękuję za wszelkie rady
    Pozdrawiam
    Mariola