  • Data: 2008-05-02 22:24:04
    Temat: JAk zablokować Masę Krytyczną?
    Od: "Zool" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam dość stadnych przejazdów rowerzystów po ulicach Warszawy, za każdym
    razem w popołuniowym piątkowym szczycie, czyli w czasie powrotów do domu i
    wyjazdów weekendowych.

    Masa odbywa się na podstawie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego i
    wykorzystanie drogi w sposób szczególny. Tu przykład:
    http://img525.imageshack.us/img525/4863/irzezw1hc4.j
    pg
    http://img212.imageshack.us/img212/5148/irzezw2he6.j
    pg

    Moje pytanie jest takie: czy można jako obywatel chcący skorzystać z tej
    drogi w sposób zwyczajny, mogę odwołać się od takiej decyzji albo w inny
    sposób zablokować jej wydanie?