  • Data: 2004-01-28 14:59:02
    Temat: Intrum Justitia
    Od: " mraki" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Chcialbym prosic o opinie osob ktore mialy doczynienia z ta firma.
    Konkretniej chodzi mi o to ze chce zwrocic kwote wierzytelnosci i poprzez
    telefon zalatwilem tak sprawe zebym nie musial placic odstek karnych, a
    zaplacilbym tylko pelna kwote wierzytelnosci. Niestety w tym miejscu mam
    zgrzyt gdyz nie bardzo wiem na ile mam ufac takiej ugodzie przez telefon.

    Jako ze dostalem zawiadomienie od prawdziwego dluznika o przekazaniu
    wierzytelnosci tej firmie(2 tyg wczesniej), razem z kwota wierzytelnosc,
    to zapytalem sie o kwote w IJ a tu nagle wzrosla ona o 20% w tym czasie.
    Chce ta sprawe zalatwic szybko (bo wina moja i nie ma co krecic), wiec
    uzgodnilem splate wierzytelnosci w krotkim terminie w zamian otrzymam
    anulowanie tych 'odsetek'.

    Na ile moge ufac takiej umowie poprzez telefon ?
    Bylem na stronie IJ, ale to chyba jakas kpina, wszystko w budowie.
    Zachodnie strony sa dobre, ale nie rozwiazuja niczego :/

    Ps. Archiwum grupy nie dalo mi niestety konkretnej odpowiedzi czy firma
    dotrzymuje zobowiazan slownych.

    Dziekuje za komentarze