    From: "Użytkownik" <f...@a...this>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Interpretacja przepisow
    Date: Tue, 23 Nov 2004 16:23:26 +0100

    Witam,

    Mam prosbe do grupowiczow, ktorzy faktycznie znaja sie na rzeczy. Ja w
    temacie jestem praktycznie zielony i poszukiwania w sieci niewiele mi
    pomogly.

    Otoz potrzebuje 1 dobrego przykladu zapisu w kodeksie ktory jest NIEJASNO
    sformułowany, mozna go łatwo interpretowac i dostosowywac do okolicznosci
    sprawy.
    Najbardziej zalezy mi na konkretnym linku.

    Z glosniejszych spraw, ktore podejrzewam przybraly taki obrot wlasnie przez
    intepretacje przepisow byly rozprawy zwiazane z obrona konieczna, kiedy to
    osoba zaatakowana przez napastnika zraniła go badz zabiła i sama stala sie
    oskarzonym.

    Zastanawialem sie rowniez nad prawem podatkowym, lub gospodarczym. Moze tam
    cos znajde? Oczywiscie to tylko przyklady, ktore wydaja mi sie odpowiednie,
    ale jesli macie inne propozycje to chetnie poczytam.

    Bede naprawde wdzieczny za pomoc

    Pozdrawiam

    ja