  • Data: 2004-05-25 21:19:57
    Temat: Instalacja domofonu w bloku
    Od: "Jarek" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wprawdzie problem mnie nie dotyczy bezposrednio, ale byc moze ktos z
    grupowiczow zaspokoi moja ciekawosc:
    W bloku, w ktorym wynajmuje mieszkanie zalozono domofony. Jednak nie wszyscy
    lokatorzy wyrazili zgode na ich instalacje (5 mieszkan, w tym wlascicielka
    mojego). Pomimo tego jednak zainstalowano domofony innym, oraz odcieto
    dostep do dzwonka do drzwi lokatorom, ktorzy domofonu nie posiadaja,
    wreczajac im klucze do drzwi klatki schodowej. Wydaje mi sie to troche nie w
    porzadku - lokatorom, ktorzy nie wyrazili zgode na zakup domofonu powinno
    sie chyba zaproponowac przeniesienie dzwonka na dol, aby goscie mogli
    powiadomic mieszkancow o swoim przybyciu. Czy sa jakies przepisy, ktore to
    reguluja ?

    Pozdrawiam,

    Jarek