  • Data: 2006-08-09 07:05:49
    Temat: Inny serwis www na mojej stronie www
    Od: "Kodec" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam serwis www.
    Chcalbym w jednym z dzialow zrobic cos takiego ze wchodzac w niego
    otwieraloby sie okno a w nim kolejne okno z zewnetrznym serwisem www (dajmy
    na to Rzeczpospolita albo Gazeta Wyborcza). Taki serwis w serwisie (okno w
    oknie).
    To "wewnetrzne okno" innego serwisu bedzie zawieralo caly serwis innej
    witryny tj. np. rp.pl albo gazeta.pl.
    Beda tam teksty, reklamy .... wszystko z tego innego serwisu.
    Na okolo tego beda moje teksty, grafika etc.
    Moj serwis nie bedzie nikogo obrazal, ...
    Bedzie tematycznie zwiazany z tematami serwisu zewnetrznego.

    Czy tak mozna zrobic?
    Moga byc jakies klopoty z prawem autorskim?