  • Data: 2004-03-30 10:44:04
    Temat: IDEA - rachunek - wezwanie
    Od: "Piotr Walkowiak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    czy ktoś z Was mógłby mi powiedzieć, co może mi grozić, jeżeli dostałem pismo z
    kancelarii
    prawniczej, wzywające mnie do zapłacenia zaległego rachunku telefonicznego sieci Idea
    (ok. 50
    zł). Pytam - bo w piśmie napisane jest, że jeżeli nie zapłacę ww. kwoty w ciągu 7
    dni, to mogę
    mieć założoną sprawę sądową. Zapłacić? Zostawić sprawę sobie samej? Pisać odwołania?
    Czy
    możliwe jest, że sąd będzie mnie wzywał na rozprawę za nie zapłacony
    pięćdziesięciozłotowy
    rachunek?
    ---
    I jeszcze wyjaśnienie - nie zapłaciłem rachunku ponieważ w połowie listopada
    skradziono mi
    telefon, następnie, pod koniec listopada, zrezygnowałem na piśmie z usług Idei a
    faktura
    (abonament) do zapłacenia jest za grudzień (za okres gdzie nie miałem już telefonu i
    nie byłem
    de facto klientem Idei); telefon miałem 3 lata (czyli już od dawna nie podlegałem
    "obowiązkowemu" abonamentowi)...

    Pozdrawiam
    Piotr Walkowiak