  • Data: 2004-03-31 09:13:44
    Temat: Re: IDEA - rachunek - wezwanie
    Od: "Piotr Walkowiak" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Zapłacę te 50 zł. Dla świętego spokoju. Nie mogę
    się tylko
    powstrzymać od komentarza nt. działania w takich sprawach Idei. Wydaje mi się, że
    jeżeli
    zgłasza się kradzież telefonu, to powinni zaproponować (albo zrobić to automatycznie)

    całkowitą blokadę telefonu (nr IMEI aparatu). Przecież jeżeli nie zostanie
    zablokowany telefon
    (bo blokada karty chroni właściciela telefonu tylko przed płaceniem za niechciane
    rozmowy)
    złodziej będzie i tak korzystał z tego telefonu. I - de facto - będzie dawał zarobek
    IDEI (lub
    innej sieci komórkowej). Dodatkowo - od momentu zgłoszenia kradzieży do momentu
    wymówienia przeze mnie umowy minęły dwa tygodnie, przez które byłem zwodzony
    "specjalnymi ofertami IDEI". Te "specjalne oferty dla długoletniego klienta" (przyp.
    - ponad 3
    lata) to telefon za kilkanaście zł z - uwaga - 24-miesięcznym OBOWIĄZKOWYM
    abonamentem.
    Jeżeli w tym czasie chciałbym zrezygnować z usług IDEI (choćby wtedy, kiedy
    skradzionoby mi
    znowu telefon) to musiałbym zapłacić kilkaset złotych opłaty karnej albo zostałbym
    klientem
    (paserskich) komisów z telefonami komórkowymi...

    Pozdrawiam
    Piotr Walkowiak