  • 61. Data: 2021-02-08 15:16:10
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:1xz0ksabwwc6q.hvm94q2a271$....@4...n
    et...
    Dnia Fri, 5 Feb 2021 15:14:20 +0100, J.F. napisał(a):

    >Czy w ramach wolności poglądów mogę nawoływać do łapania i
    >przymusowej
    >kastracji księży?

    No dobra - nie, bo to podzeganie.

    Ale chyba mozesz powiedziec "uwazam, ze wszyscy ksieza katoliccy
    powinni byc kastrowani" ?

    J.

  • 62. Data: 2021-02-08 15:46:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Feb 2021 15:16:10 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale chyba mozesz powiedziec "uwazam, ze wszyscy ksieza katoliccy
    > powinni byc kastrowani" ?

    Może i mogę, ale nie wiem, co na to Ordo Iuris; oni wszystkich o wszystko
    ciągają po sądach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 63. Data: 2021-02-08 15:56:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 05.02.2021 o 17:35, J.F. pisze:

    >To babcia z wąsami byłaby dziadkiem, a partyzanci byliby w lesie, a
    >nie w studni.

    >Więc ich kodeks karny jest podżeganiem do przestępstw.

    Nie - zawiera takie kary.

    A pozbawianie czlowieka wolnosci to nie jest przestepstwo ?

    >Tego z litości nie skomentuję, bo nawet nie chce mi się dociekać co
    >miałeś na myśli (przy czym "na myśli" napisałem bardzo na wyrost).

    A jakis tam przypadek, gdy sedzia w koncowej wypowiedzi zalecil
    rodzicom "spranie tyłka".

    Zreszta zobacz
    https://en.wikipedia.org/wiki/School_corporal_punish
    ment
    https://pl.qaz.wiki/wiki/School_corporal_punishment

    Nie wszedzie w USA zakazano czyli ... wyborcom sie podoba

    A popatrz na daty ... relatywnie nowe te zakazy ...

    >No tak. Bo duże dzieci można bić.

    Skoro chodza na protesty, to juz raczej prawie dorosli.

    J.

  • 64. Data: 2021-02-08 16:09:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 05.02.2021 o 17:32, J.F. pisze:

    >Bardzo tęsknisz?

    >Przez kilkaset lat palili ludzi na stosach.
    >Zgadnij dlaczego mało kto buntował się przeciwko klechom.

    Jakos tak wcale nie malo kto, kawal Europy sie zbuntowal.
    I to chyba zanim jeszcze palenie bylo modne.

    >Pis to zdecydowanie stan umysłu.

    No widzisz - doswiadczenia amerykanskie.
    Biega ci takie male dziecko po klasie, i przeszkadza - i co zrobisz
    jako nauczyciel ?

    Podniesiesz glos i "hukniesz" ? A czy to nie jest zakazane ? :-P

    Powiesz "marsz do kata/wyjdz z klasy/idziesz do dyrektora" ?
    A jak mlody bezczelny/doswiadczony i odpowie "nigdzie nie ide, i co mi
    zrobisz, stary capie" ?

    Mozna wezwac rodzicow - ale jak trafi na ciebie, to czy przetlumaczysz
    dziecku zasady dobrego wychowania, czy pochwalisz za niezalezne
    poglady ? :-P

    Wiec sie wzywa policje :-)

    Wersja druga amerykanska - mowisz dzieciom, ze rysowac po ławkach nie
    wolno.
    A one rysuja.
    Wiec mamy przestepstwo, bo to wlasnosc publiczna.
    Wiec znow wzywamy policje.

    J.

  • 65. Data: 2021-02-08 16:38:08
    Od: Kviat

    W dniu 08.02.2021 o 15:56, J.F. pisze:

    > Nie - zawiera takie kary.

    I co z tego?
    Jak można być tak tępym i pierdolić takie głupoty?
    Powołaj się jeszcze na kodeks karny Korei Płn. i ISIS

    > A pozbawianie czlowieka wolnosci to nie jest przestepstwo ?

    To zależy.

    > A jakis tam przypadek, gdy sedzia w koncowej wypowiedzi zalecil rodzicom
    > "spranie tyłka".

    Czy ja kiedykolwiek twierdziłem, że oprócz Polski i krajów muzułmańskich
    idioci nie występują?

    Co chcesz tym przypadkiem powiedzieć? Że można bić dzieci, bo gdzieś
    jakiś idiota zalecił rodzicom bicie dzieci? Znowu ci się pogorszyło?

    > Nie wszedzie w USA zakazano czyli ... wyborcom sie podoba

    No. Czyli gdy wyborcom się spodoba wysyłać ludzi do obozów
    koncentracyjnych bo urodzili się inni niż oni, to wszystko w porządku?

    > A popatrz na daty ... relatywnie nowe te zakazy ...

    Ręce opadają... I co z tego?
    Koniecznie trzeba powrócić do palenia ludzi na stosach, bo kiedyś było
    wolno?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kara_tysi%C4%85ca_ci%C
    4%99%C4%87
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kara_tysi%C4%85ca_ci%C
    4%99%C4%87#/media/Plik:Lingchi_(cropped).jpg

    > Skoro chodza na protesty, to juz raczej prawie dorosli.

    No tak. Bo dorosłych można bić gdy chodzą na protesty.

    Ja pierdolę. Aż tak bardzo jesteś opóźniony umysłowo?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 66. Data: 2021-02-08 17:03:40
    Od: Kviat

    W dniu 08.02.2021 o 16:09, J.F. pisze:

    > Jakos tak wcale nie malo kto, kawal Europy sie zbuntowal.

    To źle, że się zbuntowali, czy dobrze?

    "A popatrz na daty ... relatywnie nowe te zakazy ... "

    To teraz już nie wiem, czy te relatywnie nowe zakazy bicia dzieci są
    złe, czy dobre...

    > No widzisz - doswiadczenia amerykanskie.

    Co doświadczenia amerykańskie?
    Dlaczego akurat powołujesz się na państwo z powszechnym dostępem do
    broni, gdzie propaganda producentów broni ładuje ludziom śmietnik do głowy?

    > Biega ci takie male dziecko po klasie, i przeszkadza - i co zrobisz jako
    > nauczyciel ?

    Zamknięcie w dyby i chłosta. No nie ma innego wyjścia.

    > Podniesiesz glos i "hukniesz" ?

    Pis to zdecydowanie stan umysłu.
    Faktycznie, nie ma innej metody.

    > A czy to nie jest zakazane ? :-P
    > Powiesz "marsz do kata/wyjdz z klasy/idziesz do dyrektora" ?
    > A jak mlody bezczelny/doswiadczony i odpowie "nigdzie nie ide, i co mi
    > zrobisz, stary capie" ?

    Od razu wtrącę do lochu...
    Ja pierdolę.

    > Mozna wezwac rodzicow - ale jak trafi na ciebie, to czy przetlumaczysz
    > dziecku zasady dobrego wychowania, czy pochwalisz za niezalezne poglady
    > ? :-P
    >
    > Wiec sie wzywa policje :-)

    Ale zdajesz sobie sprawę, że nauczyciele w państwach cywilizowanych
    radzą sobie bez zakuwania uczniów w dyby i bez chłosty? Jak oni to
    robią? Przecież to niemożliwe...

    Takie informacje do ciebie nie docierają, czy zwyczajnie je wyparłeś jak
    zwykle? Inne skuteczne metody radzenia sobie, które wypracowali
    nauczyciele - ucząc się na błędach i nad którymi nadal pracują - w
    państwach cywilizowanych przerasta twoje możliwości percepcji i dlatego
    podajesz przykłady tam, gdzie sobie nie radzą?

> [...]
    > wolno.
    > A one rysuja.
    > Wiec mamy przestepstwo, bo to wlasnosc publiczna.

    Najwyraźniej wersja amerykańska jest zjebana, skoro sobie nie radzą.
    Bo wiesz, że możesz podać przykład, gdzie sobie radzą?
    Po chuj wybrałeś przykład, gdzie sobie nie radzą? Co chciałeś tym
    udowodnić? Że trzeba dzieci napierdalać, czy że sobie tam z dziećmi nie
    potrafią poradzić?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 67. Data: 2021-02-08 17:30:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >To źle, że się zbuntowali, czy dobrze?

    Pewnie dobrze, ale dowodzic ma, ze wcale nie tak "malo kto".

    >"A popatrz na daty ... relatywnie nowe te zakazy ... "
    >To teraz już nie wiem, czy te relatywnie nowe zakazy bicia dzieci są
    >złe, czy dobre...

    najwyrazniej jeszcze 20-50 lat temu uwazano za zle :-)

    >Co doświadczenia amerykańskie?
    >Dlaczego akurat powołujesz się na państwo z powszechnym dostępem do
    >broni, gdzie propaganda producentów broni ładuje ludziom śmietnik do
    >głowy?

    No ale w niektorych stanach zlikwidowali kary cielesne :-)

    >Zamknięcie w dyby i chłosta. No nie ma innego wyjścia.

    Ale pomaga radykalnie, trzeba przyznac :-)

    >Pis to zdecydowanie stan umysłu.
    >Faktycznie, nie ma innej metody.

    Proponuj.

    >Od razu wtrącę do lochu...
    >Ja pierdolę.

    Od razu do lochu bys wtracal, a pare razy paskiem na goly tylek nie
    wystarczy ? :-)

    >Ale zdajesz sobie sprawę, że nauczyciele w państwach cywilizowanych
    >radzą sobie bez zakuwania uczniów w dyby i bez chłosty? Jak oni to
    >robią? Przecież to niemożliwe...

    Moze jeszcze uczniowie nie dorosli do wolnosci :-P

> [...]
    >dlatego podajesz przykłady tam, gdzie sobie nie radzą?

    >Najwyraźniej wersja amerykańska jest zjebana, skoro sobie nie radzą.

    Alez radza sobie.
    Doskonale pokazuja dziecku jak sie konczy lamanie prawa.
    W kajdankach.

    >Bo wiesz, że możesz podać przykład, gdzie sobie radzą?

    np po cichu toleruja mazanie po lawkach ?

    J.

  • 68. Data: 2021-02-08 17:36:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >I co z tego?
    >Jak można być tak tępym i pierdolić takie głupoty?
    >Powołaj się jeszcze na kodeks karny Korei Płn. i ISIS

    ISIS moze wydaje sie ciezki, ale to kodeks, jaki Prorok poleca :-)

    >To zależy.

    O, a od czego zalezy ?
    Przeciez zakazane. Jest kara w kodeksie.
    Co ciekawe - kara pozbawienia wolnosci :-P

> [...]

    >Co chcesz tym przypadkiem powiedzieć? Że można bić dzieci, bo gdzieś
    >jakiś idiota zalecił rodzicom bicie dzieci? Znowu ci się pogorszyło?

    Nie - ze tam nie uwazaja tego za cos zlego.
    Jakby tak spytac Polakow ... tez pewnie wielu nie uwaza.

    >No tak. Bo dorosłych można bić gdy chodzą na protesty.
    >Ja pierdolę. Aż tak bardzo jesteś opóźniony umysłowo?

    A jak np smieca na ulicy ?

    Albo sikaja na klatce schodowej w twoim bloku ?

    J.

  • 69. Data: 2021-02-08 17:36:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2021 o 15:16, J.F. pisze:

    > No dobra - nie, bo to podzeganie.
    >
    > Ale chyba mozesz powiedziec "uwazam, ze wszyscy ksieza katoliccy powinni
    > byc kastrowani" ?

    W sumie dość rozsądne - i tak im pisiory nie potrzebne:P

    --
    Shrek

  • 70. Data: 2021-02-08 19:24:51
    Od: Kviat

    W dniu 08.02.2021 o 17:36, J.F. pisze:

    > O, a od czego zalezy ?

    Ile ty masz lat, że zadajesz takie pytania?

    Uważaj, będzie trudne: stosunek płciowy jest przestępstwem?

    > Nie - ze tam nie uwazaja tego za cos zlego.

    No i?
    Przytaczasz "argumenty" jak jakiś niedorozwój, który spał na lekcjach w
    szkole.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Procesy_norymberskie

    Wiesz, że tam też ludzie byli bardzo zdziwieni że ich sądzą, bo nie
    uważali, że robią coś złego?

    > Jakby tak spytac Polakow ... tez pewnie wielu nie uwaza.

    Wielu też uważa, że Tusk to przebrany w ludzkie ciało szatan i mają w
    związku z tym problemy psychiczne, albo wierzą, że Kaczyński jest
    najlepszym co się Polsce przytrafiło od roku 4000 p.n.e.

    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,26763699
    ,pobil-dziewczynki-zbierajace-na-wosp-krzyczal-k-od-
    owsiaka.html

    No i?

    > A jak np smieca na ulicy ?

    Tak. Wtedy należy pobić i wyciąć nerkę.

    > Albo sikaja na klatce schodowej w twoim bloku ?

    Po nerce wyciąć jeszcze wątrobę i wydłubać oczy.

    To jedyne rozwiązanie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr