    Subject: Re: I kolejny...
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Mon, 8 Feb 2021 17:03:40 +0100

    W dniu 08.02.2021 o 16:09, J.F. pisze:

    > Jakos tak wcale nie malo kto, kawal Europy sie zbuntowal.

    To źle, że się zbuntowali, czy dobrze?

    "A popatrz na daty ... relatywnie nowe te zakazy ... "

    To teraz już nie wiem, czy te relatywnie nowe zakazy bicia dzieci są
    złe, czy dobre...

    > No widzisz - doswiadczenia amerykanskie.

    Co doświadczenia amerykańskie?
    Dlaczego akurat powołujesz się na państwo z powszechnym dostępem do
    broni, gdzie propaganda producentów broni ładuje ludziom śmietnik do głowy?

    > Biega ci takie male dziecko po klasie, i przeszkadza - i co zrobisz jako
    > nauczyciel ?

    Zamknięcie w dyby i chłosta. No nie ma innego wyjścia.

    > Podniesiesz glos i "hukniesz" ?

    Pis to zdecydowanie stan umysłu.
    Faktycznie, nie ma innej metody.

    > A czy to nie jest zakazane ? :-P
    > Powiesz "marsz do kata/wyjdz z klasy/idziesz do dyrektora" ?
    > A jak mlody bezczelny/doswiadczony i odpowie "nigdzie nie ide, i co mi
    > zrobisz, stary capie" ?

    Od razu wtrącę do lochu...
    Ja pierdolę.

    > Mozna wezwac rodzicow - ale jak trafi na ciebie, to czy przetlumaczysz
    > dziecku zasady dobrego wychowania, czy pochwalisz za niezalezne poglady
    > ? :-P
    >
    > Wiec sie wzywa policje :-)

    Ale zdajesz sobie sprawę, że nauczyciele w państwach cywilizowanych
    radzą sobie bez zakuwania uczniów w dyby i bez chłosty? Jak oni to
    robią? Przecież to niemożliwe...

    Takie informacje do ciebie nie docierają, czy zwyczajnie je wyparłeś jak
    zwykle? Inne skuteczne metody radzenia sobie, które wypracowali
    nauczyciele - ucząc się na błędach i nad którymi nadal pracują - w
    państwach cywilizowanych przerasta twoje możliwości percepcji i dlatego
    podajesz przykłady tam, gdzie sobie nie radzą?

    > Wersja druga amerykanska - mowisz dzieciom, ze rysowac po ławkach nie
    > wolno.
    > A one rysuja.
    > Wiec mamy przestepstwo, bo to wlasnosc publiczna.
    > Wiec znow wzywamy policje.

    Najwyraźniej wersja amerykańska jest zjebana, skoro sobie nie radzą.
    Bo wiesz, że możesz podać przykład, gdzie sobie radzą?
    Po chuj wybrałeś przykład, gdzie sobie nie radzą? Co chciałeś tym
    udowodnić? Że trzeba dzieci napierdalać, czy że sobie tam z dziećmi nie
    potrafią poradzić?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr