    Subject: Re: I kolejny...
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Mon, 8 Feb 2021 16:38:08 +0100

    W dniu 08.02.2021 o 15:56, J.F. pisze:

    > Nie - zawiera takie kary.

    I co z tego?
    Jak można być tak tępym i pierdolić takie głupoty?
    Powołaj się jeszcze na kodeks karny Korei Płn. i ISIS

    > A pozbawianie czlowieka wolnosci to nie jest przestepstwo ?

    To zależy.

    > A jakis tam przypadek, gdy sedzia w koncowej wypowiedzi zalecil rodzicom
    > "spranie tyłka".

    Czy ja kiedykolwiek twierdziłem, że oprócz Polski i krajów muzułmańskich
    idioci nie występują?

    Co chcesz tym przypadkiem powiedzieć? Że można bić dzieci, bo gdzieś
    jakiś idiota zalecił rodzicom bicie dzieci? Znowu ci się pogorszyło?

    > Nie wszedzie w USA zakazano czyli ... wyborcom sie podoba

    No. Czyli gdy wyborcom się spodoba wysyłać ludzi do obozów
    koncentracyjnych bo urodzili się inni niż oni, to wszystko w porządku?

    > A popatrz na daty ... relatywnie nowe te zakazy ...

    Ręce opadają... I co z tego?
    Koniecznie trzeba powrócić do palenia ludzi na stosach, bo kiedyś było
    wolno?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kara_tysi%C4%85ca_ci%C
    4%99%C4%87
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kara_tysi%C4%85ca_ci%C
    4%99%C4%87#/media/Plik:Lingchi_(cropped).jpg

    > Skoro chodza na protesty, to juz raczej prawie dorosli.

    No tak. Bo dorosłych można bić gdy chodzą na protesty.

    Ja pierdolę. Aż tak bardzo jesteś opóźniony umysłowo?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr