  • 71. Data: 2021-02-08 20:38:53
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Kviat

    W dniu 08.02.2021 o 17:30, J.F. pisze:

    > Pewnie dobrze,

    I do tego masz rozdwojenie jaźni. To przykre.

    > ale dowodzic ma, ze wcale nie tak "malo kto".

    No i udowodniłeś. Brawo.

    Teraz spróbuj wyciągnąć wnioski i spróbój przekonać swoją drugą połowę,
    że bicie dzieci jest złe niezależnie od tego, że ktoś gdzieś w jakimś
    kraju namawia do bicia dzieci. Powodzenia.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 72. Data: 2021-02-09 07:33:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Arabii Saudyjskiej możesz zabić pakistańskiego służącego.
    Co więcej, możesz go sobie zabić np. na występach gościnnych w Londynie.

    -----
    > Nb. zawsze mnie ciekawiła hipotetyczna możliwość istnienia kraju, o prawie opartym
    na systemie etycznym pozwalającym np. na
    > bezwarunkowe zabijanie.
    > Przyjmując, że kraj ten nie byłby związany żadnymi umowami międzynarodowymi, co
    wtedy?

  • 73. Data: 2021-02-09 07:48:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W pewnym sensie podobne: żyd będzie np. promował żyda w biznesie do którego za żadne
    skarby nie wpuści gojów (stąd m.in. niechęć do
    Żydostwa w Niemczech czy rozbiorowo-przedwojennej Polsce jak i innych krajach),
    podobnie homoseksualista będzie promował
    homoseksualistę.
    Nie zauważyłeś tego zjawiska?
    Np. wśród aktorów, pisarzy, administracji państwowej?

  • 74. Data: 2021-02-09 08:47:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 9 Feb 2021 07:48:58 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    > homoseksualistę.
    > Nie zauważyłeś tego zjawiska?
    > Np. wśród aktorów, pisarzy, administracji państwowej?

    Nasz grupowy przygłup ącki zauważył istnienie nepotyzmu. Na pewno teraz
    przytoczy obfity materiał dowodowy, wskazujący że homo biznesmeni
    zatrudniają tylko homo. Oraz że niechęć do żydów bierze się z ich
    solidarności plemienno-wyznaniowej.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 75. Data: 2021-02-09 11:46:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >I do tego masz rozdwojenie jaźni. To przykre.

    No coz - mozna sobie przypomniec tezy Lutra.

    O ile pamietam, to o stosach tam nic nie bylo.

    Ale czy w tej luteranskiej rzeczywistosci stosy nie plonely ?

> [...]

    >połowę, że bicie dzieci jest złe niezależnie od tego, że ktoś gdzieś
    >w jakimś kraju namawia do bicia dzieci. Powodzenia.

    Bicie dzieci, czy moze lepiej - kary cielesne, byly obecne w naszej
    kulturze przez setki lat, jesli nie tysiace.

    Ktos namawial? Pewnie ksiadz z kosciola katolickiego ...

    J.

  • 76. Data: 2021-02-09 11:56:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 08.02.2021 o 17:36, J.F. pisze:

    >Ile ty masz lat, że zadajesz takie pytania?
    >Uważaj, będzie trudne: stosunek płciowy jest przestępstwem?

    No to o co chodzi?
    Pozbawienie wolnosci jest zakazane, ale czasem nakazane,
    a pare batow jest zawsze niedobre ?

    >No i?
    >Przytaczasz "argumenty" jak jakiś niedorozwój, który spał na lekcjach
    >w szkole.

    >https://pl.wikipedia.org/wiki/Procesy_norymberskie
    >Wiesz, że tam też ludzie byli bardzo zdziwieni że ich sądzą, bo nie
    >uważali, że robią coś złego?

    No ba:
    -realizowali ustawowa polityke panstwa,
    -czy istniala podstawa prawna do ich sadzenia, wczesniej ustalona i
    podpisana ... przez Niemcy ?

    >Wielu też uważa, że Tusk to przebrany w ludzkie ciało szatan i mają w
    >związku z tym problemy psychiczne, albo wierzą, że Kaczyński jest
    >najlepszym co się Polsce przytrafiło od roku 4000 p.n.e.

    >https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,2676369
    9,pobil-dziewczynki-zbierajace-na-wosp-krzyczal-k-od
    -owsiaka.html

    >No i?

    No i co ?
    Krzyczal, czyli prezentowal poglady.

    A pobil ... to kara sie nalezy.
    I jaką uwazasz za stosowną ?
    Co lepiej wychowa - rok odsiadki, rok w zawieszeniu na 5 lat, czy moze
    by tak 50 batow ? :-)

    >Tak. Wtedy należy pobić i wyciąć nerkę.

    Tak czy inaczej - kara musi "zabolec". To co proponujesz ?

    Dyby pod pregierzem ... hm ...

    >Po nerce wyciąć jeszcze wątrobę i wydłubać oczy.

    Dwie nerki wyciac, to nie beda sikac ...

    J.

  • 77. Data: 2021-02-09 12:11:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >W Arabii Saudyjskiej możesz zabić pakistańskiego służącego.
    >Co więcej, możesz go sobie zabić np. na występach gościnnych w
    >Londynie.

    No, w Londynie obowiazuje brytyjskie prawo ...

    -----
> [...]
    > zabijanie.
    > Przyjmując, że kraj ten nie byłby związany żadnymi umowami

    No co - takie ich prawo.
    Tylko, ze pewnie byliby izolowani, bo kto tam przyjedzie ... a z
    czasem moze sasiedzi by zajeli i wprowadzili swoje prawo.

    J.

  • 78. Data: 2021-02-09 12:33:19
    Od: Kviat

    W dniu 09.02.2021 o 11:46, J.F. pisze:

    > Bicie dzieci, czy moze lepiej - kary cielesne, byly obecne w naszej
    > kulturze przez setki lat, jesli nie tysiace.

    No i?
    Dokończysz wreszcie myśl? Tęsknisz za mieszkaniem w jaskini, czy o co ci
    chodzi?

    > Ktos namawial?  Pewnie ksiadz z kosciola katolickiego ...

    Na pewno brali (i biorą nadal) w tym udział.
    No i?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 79. Data: 2021-02-09 12:53:20
    Od: Kviat

    W dniu 09.02.2021 o 11:56, J.F. pisze:

> [...]

    > No ba:
    > -realizowali ustawowa polityke panstwa,
    > -czy istniala podstawa prawna do ich sadzenia, wczesniej ustalona i

    Te fragmenty zostawiam - same się komentują.

    ,pobil-dziewczynki-zbierajace-na-wosp-krzyczal-k-od-
    owsiaka.html

    > No i co ?
    > Krzyczal, czyli prezentowal poglady.

    Dzieciom? Prezentował swoje poglądy poprzez wyzywanie dzieci?
    Serio?

    > A pobil ... to kara sie nalezy.

    Za co kara? Za lekcje wychowania? Powinien dostać medal i premię od
    ministra edukacji.
    A! Już wiem co chciałeś przekazać. To tym dzieciom się kara należała...

    > I jaką uwazasz za stosowną ?
    > Co lepiej wychowa - rok odsiadki, rok w zawieszeniu na 5 lat, czy moze
    > by tak 50 batow ? :-)

    Zgadnij.

    A dla takich jak ty na wszelki wypadek dodatkowo kaftan i dożywotni
    zakaz zbliżania się do dzieci.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 80. Data: 2021-02-09 13:01:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >No i?
    >Dokończysz wreszcie myśl? Tęsknisz za mieszkaniem w jaskini, czy o co
    >ci chodzi?

    No i jakos nikt nie widzial w tym nic zlego, dopiero przez ostatnie
    lata mowi sie, ze zle ... ale poczekajmy jeszcze z 50 lat na rezultaty
    :-)

    >Na pewno brali (i biorą nadal) w tym udział.
    >No i?

    No i czy to na pewno ich wina ?

    A owszem - u nas brali udzial, tak sie sklada, ze szkoly dlugo byly
    koscielne, nawet tych niepismiennych ksiadz religii uczyl ... i
    dyscypline musial trzymac.

    W takiej Szwecji kosciol, juz protestancki, postawil sobie za cel
    edukacje spoleczenstwa, aby Biblie mogli czytac ... a kary cielesne
    zlikwidowali w ubieglym wieku ...

    J.