  • 111. Data: 2019-03-04 09:40:46
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.03.2019 o 05:36, Marcin De-bowski pisze:
    > Mam w użyciu 8mio kanałowego analoga z ca 2010 roku i nie ma obrazków.
    > Wcześniej miałem innego AD 2006 i tez nie miał. Nie mówię, że się nie
    > zdarzają, ale moje (no dość w sumie ograniczone) doświadczenie z cctv,
    > to jedyne obrazki to było w systemie, który sam postawiłem

    lol znafca:))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 112. Data: 2019-03-04 09:41:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.03.2019 o 06:48, Sh-rek pisze:
    > Przypadek, ale jakbyś żonie za każdym razem tłumaczył, że nie może się
    > do ciebie dodzwonić, bo znów ci ładowarka padła

    lol problemy szreka:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 113. Data: 2019-03-04 11:05:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-02 o 12:57, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > No to po raz kolejny mnie załamałeś...

    > Jak dla ciebie 8 kamer to duży system to

    > Oczeywiście że zapisują do jakiegoś rodzaju strumienia (mniejsza o
    > rozszerzenie pliku). Przecież o tym pisaliśmy. To ty wymyślałeś, że są
    > tam tysiące/miliony obrazków, a nie strumień. I oczywiście, że w kamerze
    > zapisuje to po prostu na pamięć wewnętrzną a nie ma odzielny serwer,
    > macierz i stację roboczą, a all in one - to tak naprawdę coś w stylu
    > gopro czy kamerki samochodowej.Tylko do specyficznych zastosowań, więc
    > ze specyficznymi ficzerami (bądź ich brakiem).

    Zalezy od trybu pracy, jesli jest to uruchamiane na zyczenie, czesto
    zrzucane sa wlasnie obrazki, spotkałem się z takimi rozwiązaniami w
    poprzedniej pracy. One nie rejestrują w trybie ciągłym, tylko na alarm,
    że namierzony jest ruch w ktorejs zdefiniowanej przez nas strefie (może
    część kamery obejmować i ruchliwa ulice, ale strefę alarmu jeśli
    ustawimy na drzwi, to tylko, gdy będzie coś się tam działo zaczyna się
    rejestracja). Czemu życzyli sobie obrazki, nie wiem, możliwe, że chodzi
    o to, że mogą być w wyższej rozdzielczości niż film, a zależało im na
    jakiś szczegółach, natomiast właśnie rejestracja jedynie alarmów,
    pozwalała im szybko znaleźć interesujące ich nagrania.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 114. Data: 2019-03-04 11:18:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.03.2019 o 11:05, Tomasz Kacza-nowski pisze:
    > Zalezy od trybu pracy, jesli jest to uruchamiane na zyczenie, czesto
    > zrzucane sa wlasnie obrazki, spotkałem się z takimi rozwiązaniami w
    > poprzedniej pracy.

    łał, znafca sprzętu video goni znafcę na psprawo:))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 115. Data: 2019-03-04 11:24:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-03 o 14:32, Shrek pisze:

    > Poprzedion ni bywały, a były. Zamiast strumieni.

    > Trafiłeś na zrzucone stopklatki albo "miniaturki". Tak czy inaczej twoja
    > wiedza na temat systemów CCTV jest jeszcze płytasza niż na temat prawa,
    > na podstawie którego działasz jako kulson.

    Robert może mieć rację, - czasem jest to konfigurowalne, czy ma byc
    zapisywany stream, czy klatek. Jeśli masz kamerę, która zapisuje ci
    cokolwiek, tylko "na alarm", to wiem, że czasami ustawia się zrzut w
    jpg-ach. On jest rzadszy niż 25kl na sec, ale ma chyba wyższą
    rozdzielczość, co dla niektórych może mieć znaczenie. Nagrywanie nie
    jest w trybie ciągłym, tylko zrzucane są klatki tuż przed alarmem, i
    chwile po, no i wszystko co jest podczas alarmu.
    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 116. Data: 2019-03-04 12:03:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-04, Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > jest w trybie ciągłym, tylko zrzucane są klatki tuż przed alarmem, i
    > chwile po, no i wszystko co jest podczas alarmu.

    Tylko, że praktyczny sens zapisywania "na alarm" jednej klatki jest
    dosyć wątplwy. Standardowo to min kilka przed i kilkanaście po
    zdarzeniu? A jeśli tych zdjęć jest więcej to już zwykle lepiej zrobić z
    tego stream. Nie widzę (w obecnych czasach) żadnego praktycznego powodu
    aby zapisywać klatki do osobnych plików.

    --
    Marcin

  • 117. Data: 2019-03-04 12:29:06
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > tego stream. Nie widzę (w obecnych czasach) żadnego praktycznego powodu
    > aby zapisywać klatki do osobnych plików.

    Sądzę, że chodzi o rozdzielczość, zobacz sobie aparat cyfrowy - jakie
    rozdzielczości możesz uzyskać na jpg-ach (nawet seryjnych), a jakie w
    filmie. Sądzę, że to może być trop :)

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 118. Data: 2019-03-04 14:08:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.03.2019 o 12:29, Tomasz Kacza-nowski pisze:
    > Sądzę, że chodzi o rozdzielczość, zobacz sobie aparat cyfrowy - jakie
    > rozdzielczości możesz uzyskać na jpg-ach (nawet seryjnych), a jakie w
    > filmie. Sądzę, że to może być tro

    taaa, detektywi Kacza i Deb na tropie:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 119. Data: 2019-03-04 16:36:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.03.2019 o 02:22, J.F. pisze:

    > Tylko jest roznica, czy urzadzenie z zasady na to nie pozwala, czy nie
    > nie ma z tym zadnego klopotu.

    Bez względnie masz rację.

    > Czy komendant kazal informatykowi przejrzec zapisy, czy skasowac.

    I znowu masz rację, choć wątpię, by komendant wydał takie polecenie.

    > Czy raportowal, ze kamery szybko sie rozladowuja, czy stwerdzil ze im
    > krocej filmuja, tym lepiej.

    Te kamery są wprowadzone na dniach i wątpię, by ktokolwiek cokolwiek
    raportował. Po za tym, jeszcze kilka dni temu nikt tych kamer nie miał i
    nie było jakiejś tragedii.

  • 120. Data: 2019-03-04 16:55:29
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Bez względnie masz rację.
    > I znowu masz rację, choć wątpię, by komendant wydał takie polecenie.

    dwa razy się zgadza Robercik, aby za trzecim razem dać odpór, a tutaj
    chodzi o niszczenie i ukrywanie dowodów, na psprawo wyrok już jest
    wydany:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"