    From: "adam" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Honda nie chce przyjac reklamacji
    Date: 29 Feb 2008 02:46:09 +0100

    Pol roku temu kupilem Honde Civic i zarowno przednia jak i tylna szyba znaczaco
    znieksztalcaja obraz. Zagraza to nawet bezpieczenstwu jazdy. Napisalem
    reklamacje do centrali Hondy w W-wie i odpisali mi jednym zdaniem, ze
    skontaktowli sie z dealerem, ktory sprzedal mi auto i dealer oswiadczyl, ze
    szyby sa w porzadku! No i na tej podstawie Honda nie uwzgledni reklamacji. Nie
    byla zrobiona zadna ekspertyza, nic. Nawet nikt nie ogladal tych szyb! Co
    powinienem zrobic, zeby dojsc swojego prawa, czyli do wymiany tych szyb?
    adam