  • Data: 2008-03-01 13:13:34
    Temat: Re: Honda nie chce przyjac reklamacji
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Swoją drogą - przy zakupie/jeździe próbnej nie zauważyłeś tego?

    Nie zauwazylem. To jest widoczne dopiero, gdy auto jedzie, a tym egzemplarzem,
    ktory kupilem, nie pozwolono mi sie przejechac, tlumaczac, ze nie jest
    ubezpieczony. A w aucie dealera do jazdy probnej tego nie bylo. Natomiast jak
    wyjechalem kupionym autem za brame i przejechalem sie kawalek, od razu wady szyb
    wyszly. Wrocilem do dealera, a ten tlumaczyl mi, ze szyby znieksztalcaja
    dlatego, ze sa klejone i lekko przycmione!
    adam