  • 1. Data: 2008-02-29 01:46:09
    Temat: Honda nie chce przyjac reklamacji
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Pol roku temu kupilem Honde Civic i zarowno przednia jak i tylna szyba znaczaco
    znieksztalcaja obraz. Zagraza to nawet bezpieczenstwu jazdy. Napisalem
    reklamacje do centrali Hondy w W-wie i odpisali mi jednym zdaniem, ze
    skontaktowli sie z dealerem, ktory sprzedal mi auto i dealer oswiadczyl, ze
    szyby sa w porzadku! No i na tej podstawie Honda nie uwzgledni reklamacji. Nie
    byla zrobiona zadna ekspertyza, nic. Nawet nikt nie ogladal tych szyb! Co
    powinienem zrobic, zeby dojsc swojego prawa, czyli do wymiany tych szyb?
    adam

  • 2. Data: 2008-02-29 07:20:51
    Temat: Re: Honda nie chce przyjac reklamacji
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nikt nie ogladal tych szyb! Co powinienem zrobic, zeby dojsc swojego
    > prawa, czyli do wymiany tych szyb? adam

    Na początek poszukać jakiegoś biegłego, który sporządzi stosowną ekspertyzę.
    Albo okulisty.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 3. Data: 2008-02-29 08:02:53
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Paweł pisze:
    > (...) Albo okulisty.

    Możesz się powstrzymać od głupich uwag w stylu wczesnego Johnsona?

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 4. Data: 2008-02-29 09:52:58
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Możesz się powstrzymać od głupich uwag w stylu wczesnego Johnsona?

    Ale on dobrze napisał.

    Albo z szybą jest coś nie tak i wtedy do rzeczoznawcy, albo z oczami i wtedy
    do okulisty :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 5. Data: 2008-02-29 10:00:12
    Od: " " <i...@g...pl>

    hi
    ja bym poszedł do rzeczoznawcy najlepiej do znajomego który jest biegłym
    sądowym potem poprosisz o zwrot kosztów i naprawę auta :)

  • 6. Data: 2008-02-29 11:40:26
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    adam <a...@p...onet.pl> popełnił(a):

> [...]
    > ekspertyza, nic. Nawet nikt nie ogladal tych szyb! Co powinienem
    > zrobic, zeby dojsc swojego prawa, czyli do wymiany tych szyb?

    Honda Civic tej generacji tak po prostu ma. Wielu użytkowników uskarża się
    na zniekształcanie obrazu zarówno przez przednią jak i tylną szybę.
    Pozostaje się z tym pogodzić albo zmienić auto :)

    Swoją drogą - przy zakupie/jeździe próbnej nie zauważyłeś tego?

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną

  • 7. Data: 2008-02-29 15:14:48
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 29 Feb 2008 12:40:26 +0100, "robal"
    <r...@B...op.pl> wrote:

    >Honda Civic tej generacji tak po prostu ma. Wielu użytkowników uskarża się
    >na zniekształcanie obrazu zarówno przez przednią jak i tylną szybę.
    >Pozostaje się z tym pogodzić albo zmienić auto :)
    Nie ma sie co martwic, hamulec reczny tez beda wymieniac ale na razie
    trawaja prace nad wyprodukowaniem sprawnego.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 8. Data: 2008-02-29 19:12:12
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Agent 0700 pisze:
    > Albo z szybą jest coś nie tak i wtedy do rzeczoznawcy, albo z oczami i wtedy
    > do okulisty :-)

    Trzeba z tym do logika. A jeśli nie pomoże to do psychitry.*)

    mspanc
    *) złapałeś czy trzeba rozwijać?

  • 9. Data: 2008-03-01 13:05:03
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > ja bym poszedł do rzeczoznawcy najlepiej do znajomego który jest biegłym
    > sądowym potem poprosisz o zwrot kosztów i naprawę auta :)

    Mysle, ze tak zwyczajnie poprosic to nic nie da, wypna sie i tyle. I co wtedy, sad?
    adam

  • 10. Data: 2008-03-01 13:13:34
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Swoją drogą - przy zakupie/jeździe próbnej nie zauważyłeś tego?

    Nie zauwazylem. To jest widoczne dopiero, gdy auto jedzie, a tym egzemplarzem,
    ktory kupilem, nie pozwolono mi sie przejechac, tlumaczac, ze nie jest
    ubezpieczony. A w aucie dealera do jazdy probnej tego nie bylo. Natomiast jak
    wyjechalem kupionym autem za brame i przejechalem sie kawalek, od razu wady szyb
    wyszly. Wrocilem do dealera, a ten tlumaczyl mi, ze szyby znieksztalcaja
    dlatego, ze sa klejone i lekko przycmione!
    adam