  • Data: 2006-10-24 21:35:54
    Temat: Home Edition do celów komercyjnych - czy można?
    Od: "Blondynka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Ratujcie biedną blondynkę!

    Dwa dni temu kupiłam w sklepie dla idiotów komputer, oczywiście z systemem.
    Tłumaczyłam sprzedawcy, że chodzi o komputer dla firmy, że będzie
    wykorzystywany tylko do celów komercyjnych itd. No i wcisnął mi komputer
    z ...Windowsem Home Edition. Właśnie przeczytałam w licencji, że produktu nie
    wolno "używać w komercyjnych celach podziału czasu lub użytku biurowego". Czy
    może mi ktoś przetłumaczyć ten bełkot? Błagam &#8211; do jutra mogę oddać to pudło,
    bez żadnych konsekwencji.

    Pozdrawiam

    Blondynka