  • Data: 2006-10-25 09:36:10
    Temat: Re: Home Edition do celów komercyjnych - czy można?
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> wrote in message
    news:453F2E49.2080604@cos.gdzies.net.pl...

    > Z tego co wiem, dotyczy to tylko najtańszej wersji Vista Home, pozostałe w
    > wersji BOX nie maja owego ograniczenia. Nie sądze, żeby wersja obecna dla
    > developerow az tak sie miala roznic licencja od tego co bedzie sprzedawane
    > w sklepach.

    Tu masz EULA
    http://tinyurl.com/uy6ut
    w ogolnych warunkach jest 15. REASSIGN TO ANOTHER DEVICE, na dole
    domumentu masz dodatkowe zalozenia licencji dla wersji ultimate ale tam nic
    nie ma co by zmienialo
    pkt. 15.

    > A dodatkowo ograniczenie to nie odnosi sie np. do wymian gwarancyjnych,
    > płyty i komponentów (zreszta tak jak i do tej pory to bylo).
    Oczywiscie ze tak, ale jesli ja np. lubie byc na topie i co 6 miesiecy kupje
    nowa plyte glowna, a bo to AMD
    zrobil nowsza podstawke i ma nowsze procery, a to weszly nowe szybsze
    pamieci, a to moja nowa karta graficzna
    chce PCI-E 2.0, a moja stara plyta glowna nie ma itd. Za kazdym razem kupuje
    nowy sprzet ale raz na dwa takie
    zakupy musze kupic nowy system ktory nie rozni sie niczym od statego.
    Moim zdaniem MS przegina pale, choc w EULA jest cos na plus - tj.
    stwierdzenie ze moge zrobic kopie
    windowsa i uzywac jej do reinstalacji systemu. Mam nadzieje ze MS wycofa sie
    z tego zapisu, bo po to jest
    w koncy wersja BOX aby ja instalowac nawet co tydzen na innej maszynie. Jak
    ktos nie zmienia czesto sprzetu
    to ma przeciez OEM.

    Daniel