  • Data: 2006-10-25 10:49:28
    Temat: Re: Home Edition do celów komercyjnych - czy można?
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel Chlodzinski napisał(a):

    > windowsa i uzywac jej do reinstalacji systemu. Mam nadzieje ze MS wycofa sie
    > z tego zapisu, bo po to jest
    > w koncy wersja BOX aby ja instalowac nawet co tydzen na innej maszynie. Jak
    > ktos nie zmienia czesto sprzetu
    > to ma przeciez OEM.

    Przejrzałem sobie tę EULA'e i ok, fakt ze tak jest, z tym, że wydaje mi
    się, że dotyczy ona OEMow wlasnie a nie BOXa... Tego co prawda nigdzie
    nie doczytalem, ale z rozmów z osobami wspomagającymi ISV z M$a, wiem,
    ze BOXy nie maja takich ograniczen, tylko OEMy (gdzie w sumie tak być
    powinno).
    Czesto jednak koncowe produkty M$a sa inne niz mają być, wiec może
    lepiej poczekajmy do premiery ;)

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --