  • Data: 2006-10-25 10:54:17
    Temat: Re: Home Edition do celów komercyjnych - czy można?
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> wrote in message
    news:ehnfct$pfj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Przejrzałem sobie tę EULA'e i ok, fakt ze tak jest, z tym, że wydaje mi
    > się, że dotyczy ona OEMow wlasnie a nie BOXa... Tego co prawda nigdzie nie
    > doczytalem, ale z rozmów z osobami wspomagającymi ISV z M$a, wiem, ze BOXy
    > nie maja takich ograniczen, tylko OEMy (gdzie w sumie tak być powinno).
    Piszac nie maja (czas terazniejszy) masz na mysli win xp. Faktycznie win xp
    nie mial takich ograniczen,
    ale MS postanowil naprawic ten "blad" i zapisal takie ograniczenie.

    > Czesto jednak koncowe produkty M$a sa inne niz mają być, wiec może lepiej
    > poczekajmy do premiery ;)
    Mam nadzieje ze MS wycofa sie z takiego zapisu, bo moim zdaniem godzi on na
    tyle mocno
    w prawa konsumenta i tak juz mocno oslabione na polu licencji uzytkownia
    softu, ze jakas EU
    moze mu dac bana na Europe.

    Daniel