  • Data: 2002-03-15 17:53:58
    Temat: HELP !!! chodzi o rozwiązanie umowy o prace
    Od: "IceCool" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Moja mama dostała takie pisemko z pracy:

    <<<<<<PISMO>>>>>>>
    Zgodnie z art. 23 (paragraf) 3 K.p. uprzejmie informuje Panią ,
    że z dniem (data) firma 1 zostaje przejęta przez firmę 2- warunki
    zatrudnienia dotychczasowe.

    Stosownie do art. 23 (paragraf) 4 K.p. w terminie jednego miesiąca od tgo
    zawiadomienia Może Pani bez wypowiedzenia, za siedmiodniowym pisemnym
    uprzedzeniem, rozwiązać stosunek pracy. Rozwiązanie stosunku pracy w tym
    trybie powoduje dla pracownika skutki, jakie przepisy prawa pracy wiązą się
    z rozwiązaniem stosunku pracy przez pracodawcę za wypowiedzeniem.
    <<<<<<KONIEC PISMA>>>>>>>
    i mam taką prośbe może mi ktoś wytłumaczy drugą część tego pisma ludzkim
    językiem, bo nie możemy tego zrozumieć
    może coś poradzicie co zrobić w takiej sytuacji?????????
    jakie rozwiązanie będzie najlepsze
    z góry wielkie dzięki za Waszą POMOC !!!
    Pozdrawiam
    Grzesiek + Mama