    From: "jetway" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: HELP Przegrany proces z urzędem skarbowym
    Date: Wed, 2 Jun 2004 22:00:19 +0200

    Mój brat zalega dla urzędu skarbowego dość pokaźną sumkę. Dla uratowania
    auta sprzedał je mnie, a ja skolei odsprzedałem je dalej dla osoby obcej.
    Urząd skarbowy wytoczył mi proces cywilny o unieważnienie umowy sprzedarzy.
    W sądzie pierwszej instancji sprawę wygrałem, niestety w drugiej instancji
    przegrałem. Pozostaje teraz pytanie jak to wszystko rozwiązać. Czy zabiorą
    poprostu samochód, czy niestety będę musiał im zwracać kasę za ten samochód
    bo prawnie nie jest on przecież moją własnością.