  • 1. Data: 2004-06-02 19:13:37
    Temat: nowe buty obcieraja noge! co począć?
    Od: "Smejkal" <p...@N...gdansk.supermedia.pl>

    Co zrobic z takim fantem - nowe buty (dosc przyzwoitej firmy!) juz przy
    pierwszym uzyciu poobcierały stopę do bólu (ale tylko jedną!)! Wygoiłem
    nogę, spróbowalem jesczze raz i to samo.. Buty wyglądają świetnie, ale nie
    mogę z nich korzystać... A w momencie zakupu w sklepie wyglądało, że są
    dobre..
    Dziś je odniosłem do reklamacji, ale ciekaw jestem jaka jest szansa na
    skuteczna reklamacje...!? (blisko 300 piechotą nie chodzi ...!)

    Co sądzicie..?!

    PP

  • 2. Data: 2004-06-02 19:19:01
    Temat: obciąć nogę
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

  • 3. Data: 2004-06-02 20:09:26
    Temat: Re: nowe buty obcieraja noge! co począć?
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Smejkal napisał:
    > Co sądzicie..?!

    sądze, że sedno sprawy leży w twojej nodze a nie w wadzie fabrycznej
    butów, to też nie ma żadnych podstaw do uznania reklamacji

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2004-06-02 20:10:32
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Smejkal" <p...@N...gdansk.supermedia.pl> napisał w
    wiadomości news:c9l8tu$po$1@atlantis.news.tpi.pl...

    masz nikłe szanse ale przez oczekiwanie na odmowę wygoją ci się rany i
    wtedy mozesz zastosować domową metodę natrzeć trzeba miejsce obcierające
    w bucie spryskać spirytusem i włożyć w but prawidła lub wypchać go mocno
    papierem .pozostałość spirytusu możesz skonsumować to nie będziesz się
    nudził i szybciej minie czas do założenia butów
    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 5. Data: 2004-06-02 21:14:38
    Od: "Smejkal" <p...@N...gdansk.supermedia.pl>

> [...]
    > papierem .pozostałość spirytusu możesz skonsumować to nie będziesz się
    > nudził i szybciej minie czas do założenia butów

    Dzięki za rady (lepsze lub gorsze...)

    Rzecz w tym, ze tylko jeden but obciera, że nigdy mi się to z innym obuwiem
    nie zdarzyło, no i że szkoda tych pieniędzy...! Mam jednak nadzieję, że
    sklep (kierując się kupiecką solidnością!) może jednak te buty wymieni...
    ( to w końcu inna sytuacja niż np. z suknią balową zwracana po
    Sylwestrze...!).

    PP

  • 6. Data: 2004-06-03 06:34:20
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

> [...]
    > mogę z nich korzystać... A w momencie zakupu w sklepie wyglądało, że są

    To sie zdarza, ze nowe buty obcieraja.
    Z czasem moga sie dopasowac do nogi i nie beda obcieraly.

    Obawiam sie, ze reklamacja niewiele tu da.

    WOJSAL

  • 7. Data: 2004-06-03 08:35:18
    Od: "Beeslip" <c...@p...onet.pl>

    Sklep nie powinien uznać reklamacji - bo buty są raczej dobre, i mogą
    obcierać niewymiarową nogę bez względu na to ile kosztowaly.
    a rada dla Ciebie:

    - jezeli obciera Cie z boku nogi to kup sobie tzw. podpiętki (cena góra
    kilka zł), wtedy noga jest wyzej i nie obciera juz z boku nogi
    - jezeli obciera Cie z tylu nogi to kup sobie tzw. zapietki (cena jw.),
    wtedy noga jest chroniona z tylu.
    Do kupienia w kazdym sklepie obuwniczym.

  • 8. Data: 2004-06-04 03:27:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c9mnuv$8fp$1@news.onet.pl>, Beeslip wrote:
    > Sklep nie powinien uznać reklamacji - bo buty są raczej dobre, i mogą

    Skąd wiesz?

    --
    Marcin