  • 1. Data: 2004-06-02 18:03:03
    Temat: SMS od Idei
    Od: "Piotr Wojciechowski" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Jakis rok temu zastrzeglem sobie w BOK Idei ze nie chce dostawac zadnych
    SMS-ow o charakterze reklamowym, o konkursach itp. Wszystko zdialalo OK az do
    dzis, kiedy dostalem SMS-a o jakims konkursie organizowanym przez siec. Mozna
    cos z tym fantem zrobic? Nie podpada to przypadkiem pod ta ustawe chyba o
    handlu elektronicznym gdzie jest powiedziane ze musze wyrazic zgode na
    otrzymywanie takich przesylek? I jak postepowac by moze wyciagnac od Idei
    jakies zadoscuczynienie?

    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2004-06-02 19:20:46
    Temat: Re: SMS od Idei
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : Witam,
[...]
    :

    po pierwsze nie kasuj tego i uwazaj na wypowiedzi innych, bo jest spore
    prawdopodobienstwo ze jest tu ktos z IDEI.

    Akty prawne stali bywalcy na pewno podadza.

    Mnie tez strasznie wkurwiaja te SMSy.

    P.

  • 3. Data: 2004-06-02 21:00:31
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Wszystko zdialalo OK az do
    > dzis, kiedy dostalem SMS-a o jakims konkursie organizowanym przez siec.
    Mozna

    Tośmy dostali tego samego sms-a. Gnoje coś kombinuja;/
    AS

  • 4. Data: 2004-06-03 08:44:03
    Od: "Krzysztof Doniczka" <k...@N...pl>

    > Wszystko zdialalo OK az do
    > dzis, kiedy dostalem SMS-a o jakims konkursie organizowanym przez siec.

    I znów się zacznie młyn który był jakiś czas temu. Wszyscy nagle zaczną
    pytać o możliwość zerwania umowy z operatorem bo dostali jednego SMS-a. A
    jeśli wolno spytać, jakie zadośćuczynienie chciałby kolega dostać ? Może
    1000zł odszkodowania za straty moralne ?
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2004-06-03 10:08:16
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]

    ja proponuje zmienic siec, bo tutaj w ogole nie szanuja klienta totalne
    chamstwo.

    2 lata bylem w erze i byklo cyudownie, gdy odchodzilem wrecz mnie prosili
    bym zostal,
    pelny cennik uslug w idei mi podawali,
    teraz mi sie umowa w idei konczy zadzwonil do mnie ciec, zaproponowal kilka
    minut
    lub kupno telefonu. Ja mowie Java i aparat cyfrowy, on, no to 300 zloty
    kosztuje.
    pan jest bezczelny, przeciez na 2 lata umowe podpisuje, telefony takies a
    juz od 2 lat normalnie na rynku i mozna w prom,ocji za zlotowke zakupic,
    przykro mi ale to co innego.
    Takze podziekowalem mu
    i w sierpniu podpisuje umowe z Era gsm.
    Zwykla bezczelnosc.

    I jeszcze jedno co mi sie w erzepodoba, to obsluga klienta, raz sie zadzwoni
    i jedna osoba powie wszystko, doslownie wszystko, a nie jak w idei z laska
    odbierze telefon przelaczy do 15 osob (jak juz wybiore 20 numerow z
    automatycznego biura) a i tak sie nie dowiem
    co chcialem.

    P.

  • 6. Data: 2004-06-05 22:33:54
    Temat: Re: SMS od Idei [NTG]
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > odbierze telefon przelaczy do 15 osob (jak juz wybiore 20 numerow z
    > automatycznego biura) a i tak sie nie dowiem

    Nie wiem, co za problemy masz ,że ludzie w BOKu Idei Ci nie mogą
    pomóc-mi zawsze wszystko szybko mówiono, max 1 przełączenie, i to tylko
    raz. Zobaczymy, co mi zaproponują pod koniec abonamentu, jak nic, to
    przenoszę się do Ery :-)
    A żeby nie było - rachunki mam w pobliżu lub wyższe niż średnia, więc
    nie jestem klientem, na którym im nie zależy :-)

    chester

    PS. FUT->p.m.t.g