    From: "bigOS" <g...@c...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancja "wieczysta"
    Date: Tue, 11 Jan 2005 00:48:11 +0100

    co oznacza, ze na produkt udzielana jest wieczysta gwarancja, czy jesli
    garczki firmy Zepter przerdzewieje za 130 lat moim prawnuka to firma zepter
    lub jej przyszly walsciciel bedzie zmuszona je zreperowac badz to wymienic
    na produkt pozbawiony wad?

    czy kostka pamieci na ktora dostalem wieczysta gwarancje bedzie do wymiany
    takze po 30 latach jesli wowczas mi nawali? czy moge zadac wowczas w zamian
    takiego samego unikalnego produktu o wartosci juz historycznej i
    kolekcjonerskiej?

    co to wlasciwie oznacza "gwarancja wieczysta"? jak dla mnie to jakies
    mydlenie oczu przez parszywych jankesow ktorzy niejasnymi sformulowaniami
    prowadza nieuczciwa konkurencje z lepsza czescia swiata