  • Data: 2005-01-11 21:53:31
    Temat: Re: Gwarancja "wieczysta"
    Od: "bigOS" <g...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz normalną gwarancje, tyle że udzieloną wieczyście.

    jak wyglada to od strony prawnej? wieczyste uzytkowanie ziemi to chyba 99
    lat... ciekawe co wobec tego z gwarancja

    > Nie oznacza to, że
    > jeżeli coś Ci się coś z produktem podczas normalnego uzytkowania, to od
    razu
    > wymienią Ci na nowe.

    gwarancja polega na tym ze winni mi to zreperowac wzglednie wymienic na
    produkt taki sam badz odpowiadajacy pod kazdym wzgledem od strony uzytkowej,
    funkcjonalnej i jakosciowej produktowi ktory zareklamuje

    > Jeżeli garnek przepali Ci się po 100 latach, to znaczy
    > że stal była bardzo dobra czyli zgodna z umową.

    a jesli przepali sie po 50 latach? a w sumie czy 10 lat to tez stal bardzo
    dobra i bedzie to zgodne z umowa? IMHO to taka umowa gwarancyjna ma dla mnie
    zerowa wartosc, wolalbym uczciwa gwarancje na np 12 lat jak w przypadku
    blach w samochodzie

    a co powiesz jak jankesi zaczna udzielac "wieczystej" gwarancji
    perforacyjnej na swoje "cuda" motoryzacji, czy wtedy jesli woz przerdzewieje
    na wylot po 11 latach to bedzie wszystko ok?