  • Data: 2005-01-13 11:58:21
    Temat: Re: Gwarancja "wieczysta"
    Od: Marcin <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Na początku, ponieważ odzywam się pierwszy raz, więc chciałem się
    przywitać: cześć!

    > Zgadza się - to prosty chwyt marketingowy - ponieważ to jest gwarancja na
    > dozywocie przedmiotu a nie twoje czy twoich potomków:-)

    Tak jest np. w wypadku sprzętu komputerowego 3Coma - dożywotnio oznacza
    ileś tam lat od wycofania sprzętu z rynku. A z mojego doświadczenia
    wynika, że producenta gwarantuje normalne warunki gwarancyjne (czyli
    niekoniecznie wymianę) dla towaru.

    Pozdrawiam

    Marcin