eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja po raz kolejny...Gwarancja po raz kolejny...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancja po raz kolejny...
    Date: Tue, 1 Jun 2010 11:14:09 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <c7pzjs9y51fx$.1ni2p3ppwce75.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: ayr19.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1275380253 18162 83.27.129.19 (1 Jun 2010 08:17:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Jun 2010 08:17:33 +0000 (UTC)
    X-User: jakec1
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:641155
    [ ukryj nagłówki ]

    Hi!

    Kupuję sprzęt komputerowy z gwarancją "on site". Gwaran zobowiązuje się
    wykonać naprawę w ciągu 24 godzin. Niestety, często nie wywiązuje się z
    tego. W samej gwarancji, ani w umowie nie ma informacji o odpowiedzialności
    za niedotrzymanie terminu.
    Co mogę zrobić takiemu gwarantowi? Chyba nic :(
    Tym bardziej, że sprzęt nie służy do zarabiania tylko do świadczenia usług
    nieodpłatnych. Czyli nie ponoszę straty (oprócz strat na wizerunku firmy).
    Odpowiedziałem sobie sam na pytanie, czy jednak są jakieś możliwości prawne
    wyegzekwowania szybszego działania serwisu?

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1