  • Data: 2005-10-19 12:59:12
    Temat: Groźby przez SMS
    Od: "Michał" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest taki problem.
    Jestem ze swoja dziewczyna 5 lat.Przede mna byl inny koles,ktory do dzisiaj
    nie daje spokoju.
    Jeszcze do niedawna moja dziewczyna chciala i utrzymywala z nim kontakt
    telefoniczny do czasu,az koles zadzwonil i naklamal jej,ze JA wysylam my
    smsy obrazajace moja dziewczyne.
    Byla awantura,bo ona mu uwierzyla (myslala,ze ON NIGDY jej nie oklamie -
    troche przykre).
    Od tego momentu ona juz nie chciala aby on dzwonil.
    Ten jednak zaczal wydzwaniac po nocach do jej ojca (znal numer ojca juz od
    dawna) co zmuszalo ja aby dawala mu swoj kazy nowy numer.
    Zaingerowalem i zaczalem pisac do niego zeby sie odczepil,bo nikt go sobie
    nie zyczy.
    Wreszcie wpadlismy na pomysl,ze kupimy oddzielny telefon z nowym numerem,tak
    aby ten gosciu pisal na niego tym samym nikogo nie niepokojac.
    Tak bylo jakis czas,az w koncu z pewnych przyczyn z w/w telefonu wyslalem mu
    sms'a z informacja,ze ten numer jest moj i ze to znak dla niego,ze ma sie
    odczepic,bo moja dziewczyna nie chce miec z nim nic wspolnego.
    Wtedy dostalem od niego takiego SMS'a:

    "Wszystko OK dupku.Wiem od kiedy masz ten numer.Zrozum rogaczu,ze jestes
    dupkiem.Acha jak ktos ci w najblizszym czasie zapakuje ogorka w dupe albo
    kaze zrobic sobie loda,to pamietaj o mnie.Miales szanse wyjsc z twarza,a
    teraz wszyscy na twoim osiedlu zobacza fajne plakaty.Trzebabylo nie
    przeginac.Masz 24 godziny na przeproszenie.Potem tego juz nie odkrece.Moze
    zalozymy ci strone internetowa z adresem.Ciekawe co tymi rodzice na
    wycieczki pedalkow.Teraz zobaczysz co to koszmar.Duzo mnie to kosztuje ale
    co tam.Koniec pisania.Ostatni sms to moga byc przeprosiny i odpieprzenie sie
    od nas raz na zawsze.Inaczej spelni sie twoj najgorszy sen juz calkiem
    niebawem.Ogladaj sie za siebie i nie pisz juz wiecej glupot.Pamietaj o
    ogorku."

    Jak zwykle moja dziewczyna gdy dowiedziala sie,ze ON juz wie,ze to nie jej
    numer,dala mu swoj nowy - aby uniknac klopotow z rodzicami.
    Sama dostala sms'a podobnej tresci z dodatkiem,ze jesli ona sie ze mna
    spotka,to tez "bedzie miala akcje".Ona nie chce isc z tym na policje w swoim
    imieniu,bo poprostu nie chce miec do czynienia z policja.Jednak jesli
    trzebabedzie to pokaze te smsy jesli mi to ma pomoc.
    ps.Koles zadzwonil do niej i zapewnij,ze jej nic nie grozi,ale mi tak.

    Teraz pytanie,co tak na prawde mozna z tym zrobic?