  • Data: 2005-10-19 21:00:00
    Temat: Re: Groźby przez SMS
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > "Acha jak ktos ci w najblizszym czasie zapakuje ogorka w dupe albo
    > kaze zrobic sobie loda,to pamietaj o mnie"
    >
    > to niekoniecznie musi gwalt oznaczac. A na pewno nie oswiadczenie ze zleci
    > ten gwalt.

    To zaczyna być niepoważne. Nie spodziewasz się chyba, że ktoś taki
    napisze w sms-ie "Niniejszym oświadczam, że zamierzam popełnić czyn
    zabroniony z art. ... itd"

    > mozesz dac blizszy namiar ?

    Nie miałeś jeszcze Postępowania karnego na studiach?
    No dobrze.
    Z procesem poszlakowym mamy do czynienia wtedy, kiedy w sprawie brak
    jest dowodów bezpośrednich, a dowodzenie odbywa się za pomocą dowodów
    pośrednich.

    > Nie jest jasno okrslone ze wbrew jego woli, czyli gwalt.
    > Moze facet jest Biseksualista a byly zakochany chce to wykorzystac i znajac
    > osoby z ktorymy pytajacy sie
    > "pstryka" chce utrwalic stosunek.

    Bardzo się starasz, ale zbyt daleko odjechałeś od opisu z pytania ;)
    Słuchaj, każdemu się zdarza, że czasem nie doczyta jakiegoś istotnego
    zdania, już nie wymyślaj więcej związków, których nie ma.

    I na koniec dygresja.
    Wyobraź sobie, że Tobie ktoś używając podobnego słownictwa zagrozi np.
    pobiciem. Jak byś się czuł, gdybyś poprosił o pomoc i ktoś zamiast Ci
    pomóc zaczął wymyślać, że być może jesteś zdeklarowanym masochistą i on
    tylko chce Ci zapewnić to, co lubisz? I co byś sobie o takiej osobie
    pomyślał?
    Ludzie zgłaszają się tu ze swoimi problemami, bo są tu osoby, które im
    pomagają. Ale oprócz nich są też tacy, którzy korzystając z okazji i z
    anonimowości bawią się kosztem pytających. Jesteś pewny, że właśnie do
    tej grupy chcesz się zaliczać?

    --
    MArta
    m...@N...pl