  • Data: 2007-05-30 09:37:23
    Temat: Garaz - spoldzielnia chce mnie zrobic w konia?
    Od: "p...@g...com" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa wyglada tak... Jest (ostatnie) podziemne miejsce postojowe do
    kupienia w moim bloku, aktualnie jest wynajmowane komus innemu. Ten
    ktos jest czlonkiem spoldzielni, tak jak ja. W umowie najmu ta osoba
    nie miala zastrzezonego prawa pierwokupu i nigdy nie wyrazila takiej
    checi (pomimo publicznych informacji w biuletynie o coraz mniejszej
    ilosci dostepnych miejsc), natomiast wynajmuje to miejsce od 2-3 lat.
    W momencie jak zlozylem pismo z oferta kupna tego miejsca,
    spoldzielnia wyslala (POLECONYM) miesieczne wypowiedzenie do tej
    osoby, nastepnie skontaktowala sie z ta osoba telefonicznie. Podczas
    tej rozmowy ta osoba zrobila awanture, ze ona chce kupic to miejsce.
    Nie wiem, czy odebrala ten polecony. Pomimo, ze ja pismo-oferte
    zlozylem TYDZIEN temu a ta osoba zlozyla to pismo WCZORAJ, prezes
    spoldzielni sugeruje, ze to ona dostanie to miejsce. Wkurza mnie to,
    bo w moim uznaniu jest to bardzo niesprawiedliwe. Bardzo mi zalezy na
    tym miejscu, bo to jest ostatnie w moim bloku.

    Ma ktos dobry pomysl, jak przeforsowac moje racje? Oficjalna decyzja
    jeszcze nie zapadla... Wizja przerzucania sie w nieskonczonosc
    odwolaniami z ta druga osoba nie jest wcale atrakcyjna...