  • 11. Data: 2020-12-08 16:18:04
    Temat: Re: Francja będzie drugą Białorusią!? ;-) [Ujawnienie wizerunku policjanta]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 08 Dec 2020 16:09:33 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > W wersji najprostsze z narzucających się alternatywnych wyjaśnień:
    > To była orgia "zasadniczo" gejowska (AFAIR były tam jakieś kobiety)
    > a facet został wprowadzony w błąd lub był aż tak "zainteresowany"
    > (napalony) częścią hetero że zignorował resztę :-)

    Liczyłem, że rzucisz kolejną prowokacją TVN, a tu o jakichś kobietach na
    gejowskiej orgii, na którą ziomal misiewiczów trafił przypadkiem, bo akurat
    przechodził z tragarzami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2020-12-08 16:30:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2020 o 16:09, A. Filip pisze:

> [...]
    > a facet został wprowadzony w błąd lub był aż tak "zainteresowany"
    > (napalony) częścią hetero że zignorował resztę :-)

    No dobrze. Ale ty pisałeś o jakiejś teorii spiskowej czemu tam policja
    wpadła. Motywacja czemu kolo wpadł na orgię nie ma z tym nic wspólnego.
    W sumie lepiej dla niego jakby poszedł tam poruchać, bo inaczej to już
    zupełny przegryw:P

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2020-12-08 16:45:56
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > wpadła. Motywacja czemu kolo wpadł na orgię nie ma z tym nic
    > wspólnego. W sumie lepiej dla niego jakby poszedł tam poruchać, bo

    Wariant "mógł zostać wprowadzony w błąd" nie sugeruje że sąsiadom ktoś
    mógł pomóc się wkurwić albo był sąsiad który wiedział kiedy należy się
    wkurwić? Zakładanie (bardzo) złej woli policji nie jest raczej+
    konieczne a spora część początkowych relacji może sugerować że obawiali
    się że jakby "poszli miękko" to oni mogliby mieć kłopoty z "dyplomatą"
    (jednym z trzech, dwaj pozostali pozostali "nieujawnieni" AFAIK).

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2020-12-08 18:19:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2020 o 16:45, A. Filip pisze:

    > Wariant "mógł zostać wprowadzony w błąd"

    No nie wiem. Jakby mnie ktoś zaprosił na orgię a tam sami faceci, to bym
    ta rynną spierdalał na długo przed pojawieniem się policji. Ale jak tam
    sobie uważasz - każdy sądzi po sobie:P

    > nie sugeruje że sąsiadom ktoś
    > mógł pomóc się wkurwić albo był sąsiad który wiedział kiedy należy się
    > wkurwić?

    Czyli wracamy do punktu wyjścia - mossad podał mu eliksyr gejostwa i
    podpierdolił policji. Pomyślmy... nie, nie kupuję.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-12-08 23:49:43
    Od: Kviat

> [...]
    > się że jakby "poszli miękko" to oni mogliby mieć kłopoty z "dyplomatą"
    > (jednym z trzech, dwaj pozostali pozostali "nieujawnieni" AFAIK).

    Ja rozumiem, że sugerujesz prowokację i spisek żeby gościa
    skompromitować. Najpierw niecni ludzie namówili typa na gejowską orgię
    (no tak... wprowadzili w błąd...), potem ci sami ludzie specjalnie
    zawiadomili policję żeby typa przyłapali i w ten sposób chcieli
    skompromitować przyzwoitego, prawicowego, heteroseksualnego i dbającego
    o dobro rodziny i czystość moralną uczciwego polityka.

    Tylko jak wytłumaczysz fakt, że taki człowiek z gębą pełną frazesów o
    moralności i prześladujący we własnym kraju homoseksualistów dał się
    namówić na gejowską (czy nie gejowską) orgię... i jak wytłumaczysz to,
    że widząc prawie samych gołych facetów nie powiedział o kurwa, to ja
    dziękuję za taką imprezę i nie odwrócił się na pięcie, tylko się przyłączył?

    Inaczej mówiąc, co za różnica kto zawiadomił policję, lub kto pomógł
    wkurwić sąsiadów? Co za różnica, czy w sądzie się będzie tłumaczył, że
    został wprowadzony w błąd? (Pewnie po rynnie spierdalał, bo się
    przestraszył mandatu za złamanie zakazu zgromadzeń?) Jakie to ma
    znaczenie dla istoty sprawy sprawy, że kryptogej homofob prześladujący
    we władnym kraju ludzi sam robi dokładnie to samo, za co chce
    prześladować tych ludzi?
    Jakby policja nie wpadła i by się nie wydało, to wszystko w porządku?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 16. Data: 2020-12-09 00:26:10
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > prześladować tych ludzi?
    > Jakby policja nie wpadła i by się nie wydało, to wszystko w porządku?

    Nazwiska dwóch z trzech dyplomatów na "(głównie?) gejowskiej orgii
    pandemicznej" się nie wydały i oni są dalej w porządku bo opinia
    publiczna "nie ma prawa wiedzieć". To zupełnie niczego nie może
    sugerować"? Ich nie wolno potępić choćby za szerzenie epidemii?

    Mleko się wylało, politycznie leci cię<=cie strat oraz szersze dzielenie
    się wstydem niżby co poniektórym pasowało. Czy przewodniczący
    D. Tusk stanął w obronie członka swojej Europejskiej Partii Ludowej,
    potępił go, czy wszystko co potrafi to milczeć?
    <ironia> Milczenie wychodzi mu najbardziej profesjonalnie? :-) </ironia>

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2020-12-09 01:44:44
    Od: Kviat

    W dniu 09.12.2020 o 00:26, A. Filip pisze:

> [...]
    > pandemicznej" się nie wydały i oni są dalej w porządku bo opinia
    > publiczna "nie ma prawa wiedzieć". To zupełnie niczego nie może

    Ale co sugerować? Może ich nazwiska nie padły, bo nie ma to znaczenia.
    Już ci raz pisałem i nie dotarło: jeżeli nie są kryptogejami homofobami
    prześladującymi homoseksualistów, to są w porządku - nikogo nie
    obchodzi, że sobie gejowskie party zrobili.

    Jeżeli są, to do kogo masz pretensje, że ich nazwiska nie padły? Zapytaj
    tych, co to opisali, dlaczego nie podali tych nazwisk zamiast snuć
    bezsensowne domysły sugerujące jakieś idiotyczne spiski.

    > Ich nie wolno potępić choćby za szerzenie epidemii?

    A szerzyli epidemię?
    Za złamanie obostrzeń powinien być mandat i już. Tylu ludzi dostaje
    mandaty i nie zdziwiło cię dlaczego prasa międzynarodowa nie opisuje
    każdego przypadku?
    Trzeba być idiotą żeby udawać, że to afera o złamanie obostrzeń.

    > Mleko się wylało, politycznie leci cię<=cie strat oraz szersze dzielenie
    > się wstydem niżby co poniektórym pasowało.

    Ty kompletnie nie ogarniasz o jaki wstyd chodzi. Wy prawaki macie tak
    zryte banie, że dla was większym wstydem jest branie udziału w
    gejowskiej orgii niż wstyd, że w gejowskiej orgii brał udział homofob
    hipokryta kryptogej zwalczający homoseksualistów we własnym kraju.
    To jest wstyd, a nie jakieś tam party, których pewnie odbywa się na
    świecie setki jak nie tysiące.

    > Czy przewodniczący
    > D. Tusk stanął w obronie członka swojej Europejskiej Partii Ludowej,
    > potępił go, czy wszystko co potrafi to milczeć?

    Pewnie bez wypowiedzi Tuska nie będziesz wiedział co masz myśleć o tym
    człowieku spierdalającym po rynnie.
    Nie możesz zasnąć, jeżeli przynajmniej raz dziennie nie usłyszysz
    wypowiedzi Tuska na jakiś temat? Chcesz oddać swój głos na Tuska, że tak
    cię interesuje co ma do powiedzenia?

    > <ironia> Milczenie wychodzi mu najbardziej profesjonalnie? :-) </ironia>

    Próbujesz zmienić temat na Tuska z jakiegoś konkretnego powodu, czy to
    zwykła kliniczna obsesja?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 18. Data: 2020-12-09 07:18:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > publiczna "nie ma prawa wiedzieć". To zupełnie niczego nie może
    > sugerować"? Ich nie wolno potępić choćby za szerzenie epidemii?

    No dobrze - chcesz to szukaj tych nazwisk, ale co to ma do naszego
    heteroseksualnego węgra, który przez pomyłkę uczestniczył w gejowskiej
    orgii? Napisz otwarcie, kto i w jakich okolicznosciach mu eliksir
    gejostwa do herbaty dosypał? Putin?

    > Czy przewodniczący
    > D. Tusk stanął w obronie członka swojej Europejskiej Partii Ludowej,
    > potępił go, czy wszystko co potrafi to milczeć?

    A więc to tusk mu dolał! Wiedziałem że to musi być wina tuska! Tak dla
    informacji - fidesz jest zawieszony w prawach nomen omen członka EPL.

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2020-12-09 10:10:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >co chce prześladować tych ludzi?
    >Jakby policja nie wpadła i by się nie wydało, to wszystko w porządku?

    Ale kto powiedzial, ze "chce przesladowac" ?

    Czy gejowskie party sa na Wegrzech zakazane, lub partia Szajera
    proponuje jakies ... utrudnienia, bo przeciez nie przesladowania :-)

    Na razie chyba jedno
    https://www.dw.com/pl/walka-orb%C3%A1na-z-lgbtq-tak-
    jeste%C5%9Bmy-homofobami/a-53538406

    Według nowej ustawy w żadnym dokumencie nie mogą one już zmienić płci
    wpisanej do aktu urodzenia. Tzw. płeć metrykalna przypisana przy
    urodzeniu zostaje stwierdzona na podstawie ,,pierwszorzędnych cech
    płciowych lub chromosomów" - na zawsze.

    Szajer plci nie zmienia :-)

    J.

  • 20. Data: 2020-12-09 12:15:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 8 Dec 2020 23:49:43 +0100, Kviat napisał(a):

> [...]
    > skompromitować przyzwoitego, prawicowego, heteroseksualnego i dbającego
    > o dobro rodziny i czystość moralną uczciwego polityka.

    Kiedy nawalony Pęk zasnął na korytarzu sejmowym, tłumaczył się kłopotami ze
    zdrowiem, cukrzycą i problemami neurologicznymi; Mówił, że zasłabł z
    gorąca:
    https://cdn.galleries.smcloud.net/t/galleries/gf-Vna
    V-NKid-4pVP_senator-bogdan-pek-664x0-nocrop.jpg

    Słynne poskoki Janowskiego, wyjaśniano działaniami KGB:
    https://www.youtube.com/watch?v=96Qt76NmK7E

    Oni już tak mają, że co krok padają ofiarą wyrafinowanych spisków.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl