eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFrancja będzie drugą Białorusią!? ;-) [Ujawnienie wizerunku policjanta] › Re: Francja będzie drugą Białorusią!? ;-) [Ujawnienie wizerunku policjanta]
    Subject: Re: Francja będzie drugą Białorusią!? ;-) [Ujawnienie wizerunku
    policjanta]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Wed, 9 Dec 2020 01:44:44 +0100

    W dniu 09.12.2020 o 00:26, A. Filip pisze:

    > Nazwiska dwóch z trzech dyplomatów na "(głównie?) gejowskiej orgii
    > pandemicznej" się nie wydały i oni są dalej w porządku bo opinia
    > publiczna "nie ma prawa wiedzieć". To zupełnie niczego nie może
    > sugerować"?

    Ale co sugerować? Może ich nazwiska nie padły, bo nie ma to znaczenia.
    Już ci raz pisałem i nie dotarło: jeżeli nie są kryptogejami homofobami
    prześladującymi homoseksualistów, to są w porządku - nikogo nie
    obchodzi, że sobie gejowskie party zrobili.

    Jeżeli są, to do kogo masz pretensje, że ich nazwiska nie padły? Zapytaj
    tych, co to opisali, dlaczego nie podali tych nazwisk zamiast snuć
    bezsensowne domysły sugerujące jakieś idiotyczne spiski.

    > Ich nie wolno potępić choćby za szerzenie epidemii?

    A szerzyli epidemię?
    Za złamanie obostrzeń powinien być mandat i już. Tylu ludzi dostaje
    mandaty i nie zdziwiło cię dlaczego prasa międzynarodowa nie opisuje
    każdego przypadku?
    Trzeba być idiotą żeby udawać, że to afera o złamanie obostrzeń.

    > Mleko się wylało, politycznie leci cię<=cie strat oraz szersze dzielenie
    > się wstydem niżby co poniektórym pasowało.

    Ty kompletnie nie ogarniasz o jaki wstyd chodzi. Wy prawaki macie tak
    zryte banie, że dla was większym wstydem jest branie udziału w
    gejowskiej orgii niż wstyd, że w gejowskiej orgii brał udział homofob
    hipokryta kryptogej zwalczający homoseksualistów we własnym kraju.
    To jest wstyd, a nie jakieś tam party, których pewnie odbywa się na
    świecie setki jak nie tysiące.

    > Czy przewodniczący
    > D. Tusk stanął w obronie członka swojej Europejskiej Partii Ludowej,
    > potępił go, czy wszystko co potrafi to milczeć?

    Pewnie bez wypowiedzi Tuska nie będziesz wiedział co masz myśleć o tym
    człowieku spierdalającym po rynnie.
    Nie możesz zasnąć, jeżeli przynajmniej raz dziennie nie usłyszysz
    wypowiedzi Tuska na jakiś temat? Chcesz oddać swój głos na Tuska, że tak
    cię interesuje co ma do powiedzenia?

    > <ironia> Milczenie wychodzi mu najbardziej profesjonalnie? :-) </ironia>

    Próbujesz zmienić temat na Tuska z jakiegoś konkretnego powodu, czy to
    zwykła kliniczna obsesja?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr