  • 1. Data: 2004-10-08 13:21:02
    Temat: Allegro - wycofanie sie z tranzakcji
    Od: "Dash007" <d...@p...onet.pl>

    Zakończono pomyślnie aukcje na Allegro - sprzedawca jednak po kontakcie
    telefonicznym odmawia przeprowadzenia tranzakcji (rozmyślił się) - czy mam
    jakiś prawo żadać od niego sprzedaży rzeczy której dotyczyła aukcja?
    Regulamin Allegro nie precyzje tej kwestii. Jedynie ustanowiony jest zapis:
    9.2. Sprzedający i Kupujący powinni nawiązać kontakt nie później niż w
    terminie siedmiu dni od daty zakończenia aukcji. W przypadku braku
    odpowiedzi ze strony kontrahenta w powyższym terminie, można od umowy
    sprzedaży odstąpić.

  • 2. Data: 2004-10-08 13:28:24
    Temat: Re: Allegro - wycofanie sie z tranzakcji
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dash007" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mam
    > jakiś prawo żadać od niego sprzedaży rzeczy której dotyczyła aukcja?

    nie

    pozdro

  • 3. Data: 2004-10-08 13:55:33
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 Oct 2004 15:28:24 +0200, xmarcel
    <x...@b...gazeta.pl> napisał:

    > U?ytkownik "Dash007" <d...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    > kontakcie
    > mam
    >
    > nie

    podstawa prawna?

    --
    Falkenstein

  • 4. Data: 2004-10-08 14:08:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > terminie siedmiu dni od daty zakończenia aukcji. W przypadku braku
    > odpowiedzi ze strony kontrahenta w powyższym terminie, można od umowy

    no to sam sobie odpowiedziales.

    P.

  • 5. Data: 2004-10-08 14:50:32
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 8 paź o godzinie 15:28, na pl.soc.prawo, xmarcel napisał(a):

    > kontakcie
    > mam
    >
    > nie

    OOO - sugeruję przed takim jednoznaczną odpowiedzią poczytanie tutaj dwóch
    bliskoznacznych wątków - jeden z motocyklem drugi z samochodem.

    :)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2004-10-08 15:04:23
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > OOO - sugeruję przed takim jednoznaczną odpowiedzią poczytanie tutaj
    dwóch
    > bliskoznacznych wątków - jeden z motocyklem drugi z samochodem.

    watek z motocyklem chyba przegapilem, a ostatni wiekszy z samochodem to
    jakos mi malo pasuje.
    wracajac do pytania glownego - w jaki (prawny) sposob zmusisz
    sprzedajacego do dokonczenia transakcji?
    KC dopuszcza wycofanie sie nawet z notarialnych umow (na okreslonych
    warunkach).
    allegro daje mozliwosc wystawienia komentarza, i tyle ;)

    pozdro

  • 7. Data: 2004-10-08 16:00:02
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 8 paź o godzinie 17:04, na pl.soc.prawo, xmarcel napisał(a):

> [...]

    > sprzedajacego do dokonczenia transakcji?
    > KC dopuszcza wycofanie sie nawet z notarialnych umow (na okreslonych

    Poczytaj ten ostatni wątek Piotrka Macury - on sam zdaje sie uczy sie prawa

    > allegro daje mozliwosc wystawienia komentarza, i tyle ;)

    To jest "pikuś" w porównaniu z realnym światem.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany