  • 11. Data: 2024-07-22 21:27:48
    Temat: Re: Fotografowanie dzieci w górach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 21:07, n...@o...pl pisze:

    > Pewnie, przecież tam kamole nie mają skąd spaść :D
    > https://www.youtube.com/watch?v=42GeUc7QDPQ

    Jak masz pecha to i w samej dolinie ci spadną.

    > https://youtu.be/ZNBjYbPkV6c?t=257

    W sensie na lańcuchach? Tam jest tego kilkaset metrów i to dla atencji
    raczej;)

    > Daj dziecku wiatrówkę, niech sobie postrzela :)

    To przy samej granicy, chyba nienajlepszy pomysł. Zresztą już sobie
    strzelał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2024-07-22 22:45:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Jul 2024 21:27:48 +0200, Shrek napisał(a):

    > To przy samej granicy, chyba nienajlepszy pomysł. Zresztą już sobie
    > strzelał.

    Widziałem jakiś materiał (któryś Discovery albo tego typu kanał) z Kanady.
    Rodzina w zimie wybiera się na skuterach śnieżnych na polowanie.
    Kilkutetnia dziewczynka (córka) też ma swój sztucer, tylko nieco mniejszy.
    Ale prawdziwy, prochowy.
    Polują bodajże na białe króliki.
    Dziewczynka też upolowała królika. Ciekawy epizod: takiego zakrwawionego
    (martwego) przytuliła "bo taki milutki", a potem dała razem z innymi do
    związania i cieszyła się, że więcej będą mieli na obiad.

    Ciekawe, co by ludzie gadali, jakbym dał np. materiał, jak ok. 10-letnie
    wnuki kuzynów na wsi ucinają łeb kurze za pomocą siekiery i później ją
    patroszą.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2024-07-22 23:34:56
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 22:45, Adam pisze:

    > Ciekawe, co by ludzie gadali, jakbym dał np. materiał, jak ok. 10-letnie
    > wnuki kuzynów na wsi ucinają łeb kurze za pomocą siekiery i później ją
    > patroszą.

    Zdania były by podzielone. Za parę dni poszedl by artykuł na gazeta.pl,
    że na twiterze zawrzało i zdania były podzielone. W artykule było by też
    pytanie "a co tym sadzą nasi czytelnicy?". W komentarzach było by, że
    Tusk to żyd albo niemiec a Kaczyński to ruska onuca ;)

    PD

  • 14. Data: 2024-07-23 06:26:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 22:45, Adam pisze:

    > Ciekawe, co by ludzie gadali, jakbym dał np. materiał, jak ok. 10-letnie
    > wnuki kuzynów na wsi ucinają łeb kurze za pomocą siekiery i później ją
    > patroszą.

    Była kiedyś dyskusją i bodajże kwiat twierdził, że jak pójdziesz na
    strzelnicę to jesteś naziołek;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2024-07-23 08:53:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.07.2024 o 06:26, Shrek pisze:

    > Była kiedyś dyskusją i bodajże kwiat twierdził, że jak pójdziesz na
    > strzelnicę to jesteś naziołek;)

    Coś ci się poplątało :)

    Szury znowu mają rację?
    Piotr

  • 16. Data: 2024-07-23 11:52:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jul 2024 08:53:51 +0200, Kviat wrote:

    > Coś ci się poplątało :)

    Alez dokładnie tak, o ile pamiętam :-)

    J.

  • 17. Data: 2024-07-23 14:31:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.07.2024 o 11:52, J.F pisze:

    > Alez dokładnie tak, o ile pamiętam :-)

    Czyli źle pamiętasz.
    Nie pierwszy raz zresztą. Przeczytaj jeszcze raz i przyklej sobie na
    lodówce, albo monitorze, bo za tydzień znowu będziesz pisał, że tak
    twierdziłem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 18. Data: 2024-07-23 16:37:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2024 o 08:53, Kviat pisze:

    > Coś ci się poplątało :)

    ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2024-07-23 16:39:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2024 o 14:31, Kviat pisze:

    > Czyli źle pamiętasz.
    > Nie pierwszy raz zresztą. Przeczytaj jeszcze raz i przyklej sobie na
    > lodówce, albo monitorze, bo za tydzień znowu będziesz pisał, że tak
    > twierdziłem.

    Noramlnie to Kwiat wyciągał to czego Robert nie napisał. Robert - możesz
    się zemścić:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2024-07-23 18:08:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jul 2024 14:31:39 +0200, Kviat wrote:

    > Czyli źle pamiętasz.
    > Nie pierwszy raz zresztą. Przeczytaj jeszcze raz i przyklej sobie na
    > lodówce, albo monitorze, bo za tydzień znowu będziesz pisał, że tak
    > twierdziłem.

    A co dokładnie twierdziłeś - możesz się zdeklarowac krótko :-)

    J.