  • Data: 2008-12-13 11:44:38
    Temat: Fotka z fotoradaru i wezwanie do zapłaty
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tak, jest, przekroczyłem, błysnęło itd.
    Teraz dostałem awizo z poczty po odbiór przesyłki ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
    Oczywiście nie pali mi się po to iść na pocztę, żeby w kolejce półgodzinnej dostać
    mandat;-)
    Przyślą powtórne awizo..
    Jakie będą skutki nie odebrania korespondencji?
    Fotoradar był typu "śmietnik" obsługiwany przez straż miejską.
    Pozdrawiam.