  • 1. Data: 2008-12-13 11:15:48
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru i wezwanie do zapłaty
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gi03ln$qan$2@news.dialog.net.pl...

    Było kilka razy w archiwum. Jak nie odbierzesz w terminie 30 dni od
    zdarzenia, to po prostu skierują wniosek o ukaranie do sądu. Zapłacisz
    koszty sądowe dodatkowo i nic wiele to nie zmieni. Moim zdaniem nie warto
    kombinować.

  • 2. Data: 2008-12-13 11:29:23
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

> [...]
    > zdarzenia, to po prostu skierują wniosek o ukaranie do sądu. Zapłacisz
    > koszty sądowe dodatkowo i nic wiele to nie zmieni. Moim zdaniem nie warto

    Może nieco zmienic w dacie naliczania punktów karnych.

  • 3. Data: 2008-12-13 11:44:38
    Temat: Fotka z fotoradaru i wezwanie do zapłaty
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Tak, jest, przekroczyłem, błysnęło itd.
    Teraz dostałem awizo z poczty po odbiór przesyłki ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
    Oczywiście nie pali mi się po to iść na pocztę, żeby w kolejce półgodzinnej dostać
    mandat;-)
    Przyślą powtórne awizo..
    Jakie będą skutki nie odebrania korespondencji?
    Fotoradar był typu "śmietnik" obsługiwany przez straż miejską.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2008-12-13 11:47:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Paweł Ubysz w <news:gi06al$t5r$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Może nieco zmienic w dacie naliczania punktów karnych.

    Co może zmienić, skoro jeżeli przyjmie mandat/dostanie grzywnę to
    zapiszą do ewidencji z datą wykroczenia.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2008-12-13 12:25:29
    Od: "Robert " <r...@N...gazeta.pl>

    Rentier <f...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > tać mandat;-)
    > Przyślą powtórne awizo..
    > Jakie będą skutki nie odebrania korespondencji?

    Wniosek do sądu grodzkiego, pokrycie kosztów postępowania, odsetki karne...

  • 6. Data: 2008-12-13 13:00:17
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    odbierz idz powiedz ze to nie ty prowadziles
    zaplac gotowka mandat punktow nie dostaniesz i targuj sie
    o 100zl mniej zaplacisz :}

  • 7. Data: 2008-12-13 13:46:11
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > Co może zmienić, skoro jeżeli przyjmie mandat/dostanie grzywnę to
    > zapiszą do ewidencji z datą wykroczenia.

    Ale naliczą dopiero po rozprawie. A te kilka miesięcy może mieć dla
    niejednego znaczenie.

  • 8. Data: 2008-12-13 14:13:24
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 13 Dec 2008 14:46:11 +0100,
    Paweł Ubysz <p...@W...pl> screamed:

    > Ale naliczą dopiero po rozprawie. A te kilka miesięcy może mieć dla
    > niejednego znaczenie.

    Ale naliczą z dniem popełnienia wykroczenia. I jeśli w tym momencie
    przekroczyłby limit to i tak będzie po ptokach.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:213B ]
    [ 15:12:39 user up 11920 days, 3:07, 1 user, load average: 0.99, 0.01, 0.98 ]

    Memory dump: Amnesia...

  • 9. Data: 2008-12-13 14:18:32
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrngk7go4.316.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    > In the darkest hour on Sat, 13 Dec 2008 14:46:11 +0100,
    > Paweł Ubysz <p...@W...pl> screamed:

    > Ale naliczą z dniem popełnienia wykroczenia. I jeśli w tym momencie
    > przekroczyłby limit to i tak będzie po ptokach.

    Ale jeżeli teraz ma blisko limitu a za miesiąc mu jakieś znikają?

  • 10. Data: 2008-12-13 17:12:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 13 grudzień 2008 15:18
    (autor Paweł Ubysz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gi0g7q$5vc$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ale jeżeli teraz ma blisko limitu  a za miesiąc mu jakieś znikają?

    Skup się: Naliczą z datą popełnienia wykroczenia a nie zapadnięcia wyroku.

    --
    Tristan

    Kupię konto bez limitów na YouTube.