  • 11. Data: 2010-10-25 09:01:17
    Temat: Re: Fotka nieczytelna z radaru strażaków miejskich - jakiś zposób na toto?
    Od: "Baczek" <n...@n...pl>

    > Się zagapiłem i strzelili strażacy miejscy mi autko, ale od tyłu. Ciemne i
    > czarne, + czarne szyby od tyłu - maksymalne przyciemnienie. Nie ma szans
    > stwierdzić k
    > szkoda mi 140 zetów, 4 peckami się nie przejmuję, mam czyste konto i
    > uważny
    > kierowca jestem, ot wypadek przy pracy :)
    > Ale może jest jaki skuteczny sposób? Pomijam możliwość podania, że
    > samochód był
    > użyczony komuś, komu się akurat zmarło w ostatnich dniach :)

    Kolezanka z pracy wlasnie cos takieg ćwiczy.
    Jechała z mężem, fotka z tyłu.
    Napisała do SM, żeby dali wyraźniejszą fotkę, ponieważ nie mogą się z mężem
    dogadać kto prowadził.
    Na razie (2 tyg) brak odpowiedzi.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-10-25 09:31:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > A były przypadki że przekazywali sprawę policji ?

    pewnie sa, czytalem jakis czas temu artykul i o ile mnie pamiec nie myli
    jakis straznik twierdzil, ze takie nieczytelne fotki to z automatu
    przekazuja policji z ktora wspolpracuja