  • 1. Data: 2010-10-22 12:26:01
    Temat: Tozsamosc Ryszarda C.
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

    Czy poznamy kiedyś tożsamość zamachowca, Ryszarda C.? Gdyby on sam sobie
    zażyczył to podawanoby jego nazwisko i nie zasłaniano twarzy? Eugeniusz
    Niewiadomski w dzisiejszych czasach byłby tylko Eugeniuszem N.?

  • 2. Data: 2010-10-22 12:31:14
    Temat: Re: Tozsamosc Ryszarda C.
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 14:26:01 +0200, szparag napisał(a):

    > Czy poznamy kiedyś tożsamość zamachowca, Ryszarda C.? Gdyby on sam sobie
    > zażyczył to podawanoby jego nazwisko i nie zasłaniano twarzy? Eugeniusz
    > Niewiadomski w dzisiejszych czasach byłby tylko Eugeniuszem N.?

    Art. 13 ust. 2 prawa prasowego działa tylko do wydania wyroku. Więc po
    pierwsze w wyroku może być zastosowany środek w postaci podania go do
    wiadomości publicznej.

    A poza tym zgodnie z ust. 3 organ procesowy może zezwolić na ujawnienie
    tych danych i wizerunku osoby, przeciwko której toczy się postępowanie.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2010-10-22 12:40:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "szparag" <n...@n...ie> napisał w wiadomości grup

    > Czy poznamy kiedyś tożsamość zamachowca, Ryszarda C.?

    ale przeciez poznalismy, podane bylo zarowno jego nazwisko, jak i to czym
    sie zajmowal, co prawda trzeba sobie bylo zestawic te dane z roznych gazet,
    ale wszystko wiadomo

  • 4. Data: 2010-10-22 12:52:28
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

> [...]
    >
    > ale przeciez poznalismy, podane bylo zarowno jego nazwisko, jak i to
    > czym sie zajmowal, co prawda trzeba sobie bylo zestawic te dane z

    Chodzi mi o nazwisko i twarz bez piskeli, dostępne dla ogółu. Nie wiem z
    jakiej okazji wcześniej o nim pisano, więc ciężko to odnaleźć

  • 5. Data: 2010-10-22 13:13:14
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Chodzi mi o nazwisko i twarz bez piskeli, dostępne dla ogółu. Nie wiem z
    > jakiej okazji wcześniej o nim pisano, więc ciężko to odnaleźć

    tak jak kiedys z Walesa, niedawno z Wroblem.

    Syn prezedenta Leacha Walesy Slawomir W - to mnie smieszy najbardziej. Z ex
    ministrem Wróblem było identycznie

    Icek

  • 6. Data: 2010-10-22 14:10:06
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *szparag* napisał(-a):

    > Niewiadomski w dzisiejszych czasach byłby tylko Eugeniuszem N.?

    Eligiuszem jeśli już

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2010-10-22 14:27:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szparag napisa?(a):

    > Eugeniusz ,Niewiadomski w dzisiejszych czasach byłby tylko Eugeniuszem
    > N.?

    Eligiusz... ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 8. Data: 2010-10-22 15:11:58
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    ews.interia.pl

    > Eligiuszem jeśli już

    Racja, później się zorientowałem, ale nie chciałem już spamować

  • 9. Data: 2010-10-22 15:12:22
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

    > tak jak kiedys z Walesa, niedawno z Wroblem.
    >
    > Syn prezedenta Leacha Walesy Slawomir W - to mnie smieszy najbardziej.
    > Z ex
    > ministrem Wróblem było identycznie

    A czyim synem/ojcem jest Ryszard Ce?