  • Data: 2003-09-24 21:23:02
    Temat: "Firmy pożyczkowe"
    Od: "Marek" <f...@c...tnmrgn.cy[attn-use_rot13_to_decode]> szukaj wiadomości tego autora

    W Polsce działa olbrzymia ilość "firm" udzielających pożyczek,
    dających kredyt, kupujących określone produkty dla klienta za
    które on później spłaca "raty" itp. Wiele z tych firm wykorzystuje
    tutaj tzw. "system argentyjski"
    Podobno taka "działalność gospodarcza" nie jest całkowicie
    zgodna z obowiązującym prawem. Uzyskałem informację,
    że ukazał się jakiś akt prawny, który ma na celu wprowadzenie
    "porządku" na tego typu rynku finansowym.
    Nie dysponuje żadną wiedzą prawniczą, nie jestem w stanie
    zweryfikować prawdziwości tej informacji. Czy ktoś z szanownych
    grupowiczów mógłby ewentualnie wskazać mi na źródło tych
    uregulowań prawnych (przy założeniu, że nie jest to tylko plotka)

    Pozdrawiam
    Marek