  • Data: 2009-04-26 22:43:22
    Temat: Firmowe buty w sieciówce - zniszczone po pół roku podróbka??
    Od: u...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Moje drugie pytanie do grupy dotyczy butów UMBRO dla 14 letniego
    chrześniaka. Kupiłam je w sieci GO SPORT w "promocji" za 229zł
    (wcześniejsza cena 399zł) z gwarancją na 2 lata. Buty zakupiłam w
    okresie letnim , są to buty na ciepłe letnie wieczory. Chrześniak
    chodził w nich około 2 - 3 miesiące i odłożył do szafy. Teraz je wyjął
    i po tygodniu użytkowania materiał zewnętrzny po prostu popękał i
    sparciał jak stara szmata. Pojawiła się w jednym miejscu dziura , że
    można wsadzić palec. Podeszwy zaczęły się rozwarstwiać dookoła buta.

    Jestem wielką fanką UMBRO i korzystam z ich produktów od X lat nigdy
    nie miałam takiej sytuacji.

    Co radzicie Państwo w tej sytuacji? Gwarancje w "sieciówce" raczej
    wykluczam nie muszę zgadywać - dostanę informację o niewłaściwym
    użytkowaniu. Zależy mi na wymianie tych butów bo o naprawie nie ma
    mowy ale też na tym, żeby przekonać się, że czy sieciówka sprzedaje
    podróbki bądź jakieś odpady produkcyjne UMBRO?